איך בוחרים ברזים למטבח?

0
998
קרדיט ebath.co.il

מה הוא ברז המטבח עבורנו?

ברז המטבח הוא החבר הטוב ביותר שלנו כשאנחנו פועלים, מבשלים ומכינים לעצמנו אוכל במרחב הזה. אנחנו פותחים וסוגרים אותו בתהליך השוטף של הבישול בלי לשים לב אפילו כמה פעמים זה קורה, מסתכלים עליו או לעברו ומשתמשים בו ללא הרף. הברז הוא חבר שימושי, וגם עומד במרכז הכיור ומשקיף על שאר המטבח מהפינה הקטנה שלו. סוג הברז שתבחרו ייתן את הטאץ' האחרון בבחירה העיצובית שלכם. אם תבחרו בברז זהוב בסגנון עתיק וייחודי זה ייתן למטבח טאץ' מיוחד ויוקרתי, או אולי אפילו כפרי, אבל אם תלכו על ברז מודרני זה ייתן סגנון קר וניטרלי יותר. ברזים למטבח יש בשפע בחנויות השונות, כל כך הרבה גדלים סוגים וסגנונות, וקשה לבחור אפילו שנראה שמדובר בהחלטה קטנה ולא משמעותית- אתם יודעים עמוק בתוך תוככם שמדובר בהחלטה קריטית- שכן הברז הוא אומנם קטן, אבל משפיע.

 

פרקטיקה

אם נשים לרגע בצד החלטות עיצוביות, ונרגיש את הצרכים האמיתיים שלנו במרחב של המטבח כנראה שרבים יעידו כי ברזים נשלפים למטבח יהיו האפשרות הטובה ביותר עבורנו- פשוט משיקולים פרקטיים. אל תפחדו ללכת על הדגם הזה כיוון שבאמת הרבה יותר נוח לעבוד איתו ולנקות איתו את הכיור.

 

איזה ברזים יש?

יש הכל. החל מברזים נשלפים למטבח ועד לברזים עתיקים שנראים כאילו הוציאו אותם ממאה אחרת. יש אפילו ברזים מוזהבים בסגנון עתיק עם גלגל שנראים כמעט כמו אביזר מעולם התיאטרון.

יש ברזים שחורים, ברזים לבנים ועוד אלפי סוגים ודגמים והאמת שהמבחר הוא כל כך גדול שבאמת קשה להשתלט על כל האפשרויות. בתרבות של שפע כמו שלנו, לבחור הוא החלק הכי קשה, במיוחד כשמדובר במשהו שלא נהוג להחליף כל יומיים כמו ברז נשלף למטבח- אלא שהשאיפה היא שיישאר איתנו לאורך זמן. התרגלנו כבר לקנות בגדים כל עונה, להחליף רהיטים כל כמה שנים- ופתאום כשבוחרים משהו ששואפים להישאר איתו לאורך זמן מרגישים מצוקה כי הקושי הוא לקבל החלטה של משהו קבוע בעולם שהכל בו כל הזמן משתנה. לכן הדבר החשוב ביותר לעשות כשאתם בוחרים הוא פשוט ללכת עם הבטן שלכם. אתם כבר יודעים מה הסגנון של המטבח שלכם, אתם יודעים אם נוח לכם יותר לעבוד עם ברז נשלף או לא, עכשיו אתם רק צריכים ללכת על משהו שפשוט נעים לכם להסתכל עליו- היום. רוב הסיכויים שאם הוא מדבר אליכם היום ברמת האינטואיציה- כנראה שהוא יישאר איתכם לאורך זמן . eBath ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here