עיצובי יוקרה הגיעו לכל מקום

0
732
עיצוב דירות יוקרה
קרדיט: dreamsdesign.co.il

הפשטות לא חייבת להיות האנטי תזה לעיצובי יוקרה והיא יכולה להשתלב מצוין בכל עיצוב שבו שולטת מצוינות. במציאות שבה עסקים רבים יותר מאשר בעבר מתחרים זה בזה בכל נישה של מוצרים ושירותים, יש חשיבות גדולה מאוד למיתוג של העסק כדי לשדר יוקרה, יציבות, בידול ואיכות. עיצוב חנות שנשען על יסודות כאלה יכול להיות ההבדל שבין עסק שעובד בצורה יציבה גם לאורך משברים כלכליים, ובוודאי שגם בעתות שגרה. החשיבות של המיתוג העיצובי גדולה לא רק כאשר בונים לעסק אתר וחשבונות במדיה החברתית, אלא גם בנראות שלהם בשטח, בחנות, בסניפים, בייצוגיות שלו כלפי הלקוחות שבאים לבדוק איך העסק הזה מתפקד ומתנהל בשטח. זאת החשיבות הגדולה שיש למעצבי פנים ואדריכלים כמו משרד Dreams Design, שמתמחה בנישה היוקרתית של עסקים ודירות של בעלי הון.

עיצוב הקונספט תחילה

יש סטנדרטים מסוימים שאי אפשר להתפשר עליהם כאשר מעצבים נכסים של בעלי הון ושל עסקים שרוצים לשדר יוקרה. זה מתחיל מעיצוב קונספט שמתאים לאורח החיים של בעלי דירות כאלה, נמשך בעיצוב פנים נכון של העסק שלהם שמשדר את אותה גישה של איכות בלתי מתפשרת הן בחומרים, הן בקומפוזיציה של החלל והן בבחירת הצבעים והאלמנטים השונים. לשם כך שוכרים בדרך כלל רק מעצבת פנים בצפון שיכולה להציג את הניסיון והגישה הנכונים לעיצוב כזה שייראה מיליון דולר גם אם התקציב הוא יותר מצומצם. הטעם הטוב והמראה הייצוגי של עסק כזה או דירה שבה חיים אנשים שרגילים לארח גם לפגישות עסקים הם הבסיס לכל תכנית עיצוב שכזאת. היוקרה בולטת בכל פינה בדירה או בעסק כאלה בגלל ההקפדה על פריטים שלא מגבבים אחד על גבי השני אלא מכבדים ונותנים לכל אחד מהם את החלל שמגיע לו כדי ליצור את הרושם הראוי על לקוחות ואורחים.

הדגשים החשובים לדירת יוקרה

מעצבי פנים שיודעים מה נדרש מהם בתכנון עיצוב דירות יוקרה יודעים לקבל השראה מדירות דומות אחרות, והיום כבר אפשר למצוא לא מעט דירות כאלה במקומות שונים בארץ. עם זאת, הייחודיות של כל דירה כזאת חייבת להתבסס על אורח החיים של בני הבית ועל הדרישות האישיות שלהם, ואלה יכולים להשתנות ממשפחה למשפחה. מה שבטוח הוא שהדירה חייבת להיראות ייצוגית משום שבדרך כלל נוטים להתגאות בה באירוח ולכן חשוד להשקיע מחשבה גם בחיי הפנאי ואזורי הבילוי המשפחתי המשותף. בחברת Dreams Design מתגאים בעיצוב דירות כאלה במקומות רבים בצפון שבהם שמו דגש על התאמה לאורח החיים של הלקוחות שהזמינו עיצוב פנים יוקרתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here