ציפוי מיקרוטופינג או בטון מוחלק?

0
556
קרדיט: pixabay

ניתן לומר באופן חד משמעי כי במרבית המקרים אנו לא מייחסים לה את החשיבות הנדרת אבל בעת בה נתעמק בנושא, ניכר כי הרצפה עליה אנו עומדים חשובה לא פחות משאר הדברים. על כן, הריצוף מהווה את הבסיס והקשר שלנו אל הקרקע, היא למעשה זו שקובעת את אופי החלל בו היא טמונה ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה לדאוג לעובדה כי מעבר לפרקטיות שלה, הרצפה גם תהיה יפה ומעוצבת. עם כן, אפשר לומר כי יחד עם חלוף השנים האחרונות קיבלה תעשיית הריצוף מעמד מכובד בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים שכן, אפשרויות הריצוף השונות הפכו למגוון רחב ומגוון. החל מציפוי אפוקסי, אפוקסי שקוף, בטון מוחלק, גרניט פורצלן, מרצפות שיש, מיקרוטופינג ועוד מגוון רחב של אפשרויות ריצוף שונות. במאמר הבא בחרנו להתמקד בשני אפשרויות ריצוף מרכזיות, על מנת להקל עליכם במעמד הבחירה.

ריצוף מיקרופילטרינג

תחילה, חשוב לציין כי מיקרופילטרינג הוא חומר סופי, בשונה מהחומרים השונים המונים ביניהם מדה מתפלסת וכדומה, ואף מחזיק ביכולת הצמדות ישר למרבית סוגי המרצפות שקיימים, בין אם מדובר ברצפה חיצונית ובין אם מדובר על רצפה פנימית. על כן, מיקרוטופינג נוצר בטכנולוגייה בלעדית וכן, הוא מבוסס על מלט המגיע בליווי פולימרים ייעודיים ומשמש למטרת ציפוי משטחים קיימים. יש לציין כי עובי הציפוי נע בין 3 ל-4 מילימטרים ואפשר לצפות בו משטחים בתוך חללים חיצוניים ופנימיים כאחד, זאת באופן אחיד ללא צורך בחלוקה של החללים במטרה למנוע סדקים. כאמור, מדובר בחומר סופי ולכן אין כל חשש מסדקים אשר עלולים להופיע יחד עם חלוף הזמן או לחילופין מכתמים שהחומר יספג לעצמו.

בטון מוחלק

במידה ובימים עברו הבטון היה נחשב כחומר גלם לא אסתטי המיועד למטרות בנייה בלבד, אז ניתן לומר כי כיום, ממש בדומה לריצוף מיקרוטופינג ושאר סוגי הציפויים והרצפות הקיימים בשוק, גם הבטון המוחלק הפך לבחירה של לא מעט צרכנים וכמו גם, כבר מזמן לא משויך לתעשיית הבנייה בלבד. בטון מוחלק היא למעשה שיטה אשר בעזרתה יוצקים בטון בחלק מסוים ולאחר מכן מחליקים אותו בעזרת מכשיר מיוחד עד שהבטון מגבש מראה נקי. רצפת הבטון המוחלק מעניקה לחללים בהן היא נמצאת מראה ייחודי וססגוני, כזה אשר יתאים לכל בית. במידה ואתם מעוניינים בשירות יישום הבטון, מוטב שתיצרו קשר עם חברה אמינה המחזיקה בניסיון הנדרש בתחום. לקבלת מענה מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת יוסי פלומר בע"מ, חייגו 052-327669

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here