תחזוקה שוטפת של ​​דשא סינטטי

0
2307
תחזוקה שוטפת של ​​דשא סינטטי

הדרך הפשוטה והחסכנית בתחזוקת דשא סינטטי, ללא צורך להשקות, לכסח או לדשן. עוד שיקול לבחירת דשא מלאכותי על פני דשא טבעי.

אחזקה, חיסכון במאמץ, כסף וזמן הם יתרונותיו הגדולים של דשא סינטטי לבעלי בתים רבים, עסקים, גננים, וספורטאים. בהתקנת דשא סינטטי יש החזר מהיר יחסית של ההשקעה, ובכך חסכוני בטווח הארוך.

עבודת כפיים הכוללת השקיה, כיסוח, ועישוב אינם רלוונטים לדשא מלאכותי. דשא סינטטי מומלץ הוא הפתרון האולטימטיבי לשימור הגינה והחצר.

כשעה של השקיית דשא משק בית ממוצע הינו סך של 220 גלונים של מים, אשר שווה למעל 30,000 ליטרים של מים בשנה. דשא סינטטי אינו דורש טיפה אחת של מים, ובכך מאפשר למשקי הבית לחסוך בהוצאות ומשאבים. דשא מלאכותי מסייע להיפטר מתלות במים לשימור בריא של החצר.

חלק מהתחזוקה הינה רכישת מערכת ניקוז של דשא סינטטי. המערכת מתוכננת כך שבאופן אוטומטי היא מנקזת נוזלים שבאים עימה במגע. המערכת מאפשרת לסנן מים בקלות, מכל הזוויות, אופקית ואנכית. לפיכך, לא אוספת מים על פני השטח או מאיימת על ההרכב של הדשא המלאכותי.

שמירה על המראה הטוב ביותר של דשא סינטטי דורש לוודא כי חלקיקים גדולים ופסולת מוסרים באופן עקבי מפני השטח של הדשא. זה כולל עלים, ענפים וחפצים קטנים אחרים שיש להם את היכולת להיתקע בין גבעולי הדשא המלאכותי, יש להסיר אותם באופן ידני. צינור מים יכול לשמש במשך כמה דקות סיוע נוסף להסרת שאריות בקלות.

כאשר קצוות הדשא אינן ישרות, מומלץ להשתמש במברשת עם זיפים קשים. יש לצחצח מצד אחד לשני על מנת לסייע לשמור על הדשא זקוף.

יש לוודא כי נוזלים מזיקים אינם באים במגע עם הדשא הסינטטי. נוזלים כגון שמן יכולים להזיק מאד להרכב של הדשא. אם יש כתמי לכלוך על פני הדשא, ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ביתיים פשוטים כדי לנקות את הכתמים.

ללא צורך להשקות, לכסח או לדשן, תחזוקה שוטפת של דשא סינטטי הכרחית אך פשוטה וחסכנית.

להתקנת דשא סינטטי צרו קשר עם חברת גרין ספורט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here