התקנת שערים חשמליים

0
2231

רבים נוטים לחשוב כי שערים חשמליים הם מושג השזור רק בפיהם של האלפיון העליון, אך לא כך הדבר. נכון להגיד כי בעבר רק בעלי אמצעים יכלו להרשות לעצמם להתקין שערים חשמליים בביתם, כיוון שהעלות הייתה מאד גבוהה , אך היום , יותר בעלי דירות פרטיות או בנייני מגורים, לוקחים על עצמם לרכוש ולהתקין שערים חשמליים לחניית הבית. שערים חשמליים שומרים על כניסת הבית מאורחים לא רצויים , הם ישמרו על המכונית שלך בפני גניבות וגם יצליחו להרחיק מפני האזור טיפוסים מפוקפקים. גם בעלי עסקים מתחילים להבין כי על מנת להגן על העסק שלהם ולתת שירות נוסף ללקוח, כדאי להתקין שערים חשמליים , כך גם הלקוח שמגיע לעסק יכול להיות רגוע וגם בעל העסק יודע שכאשר העסק סגור, יהיה מאד קשה להיכנס אליו.

סוגי שערים חשמליים

יש לא מעט סוגים של שערים חשמליים, הנפוצים בהם אלו השערים החשמליים , שער חשמלי הוא שער בעל מערכת חשמלית המאפשרת לפתוח את השער מרחוק וכך לא צריך להחזיק גם שומר בכניסה שיצטרך לבדוק מי נכנס ולפתוח את השער.

ברוב המקרים מתקינים מצלמה אל מול השער וניתן לראות מי מבקש להיכנס , מי שממונה על האשורי כניסה יכול לפתוח את השער מרחוק ולאפשר את הכניסה. אפשרות נוספת היא התקשרות לטלפון מסוים הפותח את השער, מגדירים במערכת רשימת טלפונים המורשים לפתוח את השער ובאמצעות התקשרות מהמספר המורשה השער נפתח ואפשר להיכנס לתוך המבנה / האזור , אפשרות זאת מאד נפוצה בישובים בעלי שערים חשמליים.

גם בדלת השער יש סוגים שונים, ישנם דלתות שערים שנפתחים כלפי מעלה וישנם שנפתחים לצדדים, הכל על פי דרישת הלקוח והמקום עצמו. בעבר רוב השערים היו ידניים , דבר היה מצריך שימוש בבן אדם שישב ליד השער ויפתח אותו כל הזמן, נכון להיום שערים חשמליים מחליפים את השערים הידניים בקצב מסחרר , נכון להיום ניתן למצוא שערים חשמליים לא רק בבתי העשירים, אלא גם בהרבה בתים ובניינים של מעמד הביניים , שערים חשמליים הוכיחו את עצמם על הצד הטוב ביותר במניעת גניבות ופריצות.

כאשר מתקינים שערים חשמליים כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים , על מנת להתאים את השער המתאים, על פי סוג הכניסה והאזור , כדאי ללכת על חברה המוכרת מאד בשוק ובעלת שם, אפשר בקלות למצוא חוות דעת באינטרנט על כל חברה וכדאי לעשות שיעורי בית לפני שמבצעים את הרכישה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here