שיקום ואיטום מבנים, ניקוי חלונות בסנפלינג, עבודות גובה בסנפלינג

0
130
קרדיט https://telpazheights.co.il/

עבודות סנפלינג תעשייתי- כמה הן נפוצות?

סנפלינג תעשייתי הוא מקצוע ויחד עם זאת טכנולוגיה לעבודה במקומות קשים לגישה בשל מיקומם בגובה רב. מהשם ברור שטכנולוגיה זו מורכבת משימוש בציוד מיוחד בגובה רב ובמיומנויות הקשורות לפעילויות טיפוס במרחב לא נתמך והתגברות על מכשולים במתקני תשתית עירונית. מטפסים תעשייתיים מבוקשים לא רק במפעלים תעשייתיים ומסחריים גדולים, אלא גם במתקנים אזרחיים, שבהם מספר רב של מקומות עבודה קשורים גם לפעילויות בגובה רב, כמו למשל עבודות שיקום ואיטום מבנים, ניקיון חלונות בגובה ועוד. חבלי טיפוס, מערכות בטיחות, קסדות, וסוגים שונים של מהדקים משמשים כציוד לפעילויות בגובה רב. ציוד חדיש מאפשר הגעה למגוון אזורי עבודה, ומאפשר גם תפעול יעיל ובטוח גם בגובה.

מתי אתם יכולים להזדקק לשירותיהם של מטפסים תעשייתיים?

ביצוע התקנה בגובה באמצעות עבודות סנפלינג היא במקרים רבים קלה יותר מהקמת פיגומים או ניסיון להגיע למקום הדרוש עם מנוף, המטפסים אינם מוגבלים בגובה ואינם זקוקים לשטח פנוי מתחת לאזור העבודה. עוד כדאי לקחת בחשבון שעבודתם של מטפסים תעשייתיים היא לרוב זולה יותר מאשר אפשרויות חלופיות לביצוע עבודה.

פעילויות נפוצות אותן מבצעים המטפסים:

  • תיקון, שטיפה וצביעה של חזיתות;
  • איטום של תפרים בין-פאנלים על הקירות החיצוניים של בנייני מגורים;
  • התקנת מזגנים בגובה;
  • ניקוי חלונות בסנפלינג;
  • התקנת שלטי פרסום רבי קומות;
  • הרמת מטען גדול מימדים שלא ניתן להוביל דרך הדלתות;
  • גיזום עצים בגובה רב, כאשר כריתה בדרך הרגילה עלולה לפגוע במבנים, חוטי חשמל, כלי רכב וכו';
  • ביצוע עבודות בנייה והתקנה כלשהן, אם השימוש באמצעים אחרים אינו כדאי כלכלית או בלתי אפשרי בשל חוסר מקום סביב המבנה או תהליכים לוגיסטיים אחרים.

איך עובדים מטפסים תעשייתיים?

משימות העבודה בגובה תלויות באובייקט ובעבודה שצריך לעשות. כאשר מתפסים תעשייתיים מבצעים עבודות גובה בסנפלינג, הם מגיעים אל המבנה, הם מעריכים את האובייקט, מצבו, היקף העבודה. המשימות מחולקות בין העובדים. הציוד מותקן, רק אחרי זה הם מתחילים לעבוד. במידה והעבודה מיועדת לתקופת ביצוע ארוכה, יש להסיר את הציוד לאחר סיום המשמרת, ולאחר מכן להתקין ולחזק שוב. חברת תל פז לגובה מעסיקה עובדים בעלי הכשרה וניסיון מיוחד בעבודה בגובה. הם פועלים לפי אמצעי זהירות וטכנולוגיה לעבודה בגובה רב. יש להם צוותים לביצוע כל משימה – החל משטיפת חלונות ותליית שלטים על חזיתות ועד לעבודות התקנה, שיקום ואיטום מורכבות. אם אתם זקוקים לעבודות גובה מקצועיות במחיר משתלם, צרו קשר עם תל פז לגובה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here