איך שומרים על המתקנים הרגישים ביותר במפעל?

0
146
קרדיט canva

משקלים מודרניים נראים כיום אחרת לגמרי מהמשקלים הבסיסיים שהיו פעם ולכן גם דורשים ידע מקצועי רב הן בהרכבה והן בתפעול שלהם. ככל שמתרבים המתקנים המגוונים לשקילה במאסות ובשימושים מסחריים ותעשייתיים שונים, כך גם יש יורת אפשרויות להכניס חידושים שונים כמו דיגיטציה, חלקים גדולים יותר כמו רמפות ועוד. בסך הכל, מאזנים תמיד יהיו מבוססים על עקרונות מכניים זהים שתמיד היו, אבל הרכיבים השונים של המתקן מחייבים עוד ידע מקצועי על מנת לשמור על המשקלים תקינים ועובדים נכון ובצורה אמינה. מה שאינו משתנה גם עם חלוף השנים הוא הצורך לשמור על דיוק כאשר הם יוצאים מאיזון ולשם כך נדרש כיול משקלים על ידי מומחים לדבר. המשקל המדויק הוא קריטי לכל פעילות מסחרית ותעשייתית נכונה ולכן חברת מאזני איכות מציעה שירות תיקונים של מערך טכנאים פרוס ארצית על מנת לספק שירות בזמן סביר וללא עיכובים.

תיקונים מקצועיים גם למגזר החקלאי

טכנאים שמתמחים במתקני שקילה עובדים במגזרים השונים שבהם נדרשים משקלים מאסיביים כאלה. זה מצוי במקומות מעניינים כמו שדות ומטעים וזה יכול להיות המפעלים או במקומות כמו רפתות ודירים, או בתחנות המעבר שלהם בדרך למפעלי מזון. גם שם מתקני השקילה מתמודדים מדי יום עם מאסות ומשקלים גדולים ועל כן רגישים לשינויים וליציאה מאיזון. לכל משקל לבעלי חיים חשוב לתת את שירות התיקונים והתחזוקה שמתאימים לו במקום המתאים, וזה כולל גם היכרות עם המתקן שבו נמצאים המאזניים ועבודה נכונה אתם. במגזרים כאלה יש גם סיכונים שונים בגלל העבודה החקלאית שעלולים לפגוע במאזנים לא רק בגלל יציאה מאיזון אלא גם חדירה חומרים שונים למאזנים וחוסר דיוק בשל כך. משקל של בעלי חיים ותוצרת חקלאית הוא משקל שמחייב טיפול מקצועי שגם מטפל בסיכונים כאלה והטכנאי שמטפל בהם צריך למצוא פתרונות כדי לתקן אותו פונקציונלית. זאת החוזקה של החברה.

לתקן מבלי לעכב את העבודה

שירות התיקונים האחראי של חברת מאזני איכות מתמודד מדי יום עם אין ספור קריאות שירות ברחבי הארץ. מערך הטכנאים פרוס ארצית כדי להגיע לכולם בזמן סביר כדי לא לעכב את העבודה ולא לגרום לשיבושים בקווי הייצור ובעבודה החקלאית. במקומות כאלה אי אפשר להשבית את העבודה כלל וחשוב לתת מענה ופתרון למוצרים איכותיים שעושים את העבודה היומית. שירות אדיב ומסור, הדרכה ותיקונים כל הזמן וידע מקצועי לא רק במכניקה של המשקלים אלא גם בתוכנות של משקל דיגיטלי מקצועי ובכיול ואיזון המשקל הם חלק מהשירות המסור של החברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here