עיצוב פנים שאתם יכולים להרשות לעצמכם

0
45
קרדיט Canva

בשנים האחרונות רואים בעוד ועוד מקומות את הבטון המוחלק כשהוא משמש ליצירת כמה אלמנטים ולא רק לרצפה. אמנם, השימוש הכי נפוץ הוא יציקת רצפת בטון מוחלק, שאפשר לעצב בכמה מרקמים וצבעים לנוחותכם, אבל אפשר למצוא את הבטון מככב גם במדרגות, רחבות, חניות ושבילים. החומר הזה נחשב לזול ביותר ביחס הפוך לאיכותו המדהימה, לעמידות הנפלאה שלו ולאפשרויות שאפשר ליצור ממנו לכל סגנון עיצוב. הוא יכול להיות נהדר בסגנון עיצוב יוקרתי או גם בעיצוב פנים כפרי ויותר נקי או מודרני. הוא מהיר מאוד ליישום ולהנחה ולכן הוא אהוב על אנשים שלא מחפשים להשבית את הבית שלהם למשך חודשים רק בגלל שיפוץ הבית והרצפה. חברת "החלקות החלקות" מתמחה בעבודות האלה ומציעה לכם שלל אפשרויות של עיצוב בעזרת בטון מוחלק שאפשר לצקת בכל מקום בבית או מחוצה לו.

טכניקה מדויקת וחומרים מעולים

בטון הוא חומר מעולה שאפשר ליצור ממנו כל דבר ולשפץ בעזרתו גם מקומות שונים בבית. מילוי בטון נעשה על ידי פינוי כל מה שהיה שם מתחת, בדרך כלל אריחים ישנים או מרצפות של רצפה קודמת, על מנת לפנות מקום למילוי החדש. את העבודה עושים באמצעים ידניים ואחר כך משתמשים במכשירים מיוחדים כמו הליקופטר מיוחד שמרחף ומיישר ומשייף את הבטון ואת החומרים שפיזרו שם כמו אבקת קישור מיוחדת. את החומרים האלה מעצבים בעזרת צבעים שאפשר להוסיף או בעזרת ריצוף ואריחים או חומרים נוספים שמוסיפים כדי לקבל מרקמים חדשים. המשטחים שיוצקים בכל מקום שרוצים יכולים לשמש אתכם לשנים רבות מבלי שיתרופפו או יתעמעמו הצבעים שלהם. זה בדיוק מה שמתכוונים אליו כשמדברים על בנייה עם קיימות והתחשבות באיכות הסביבה.

עבודות מתקדמות לעיצוב הבית שלכם

עבודות בטון מוחלק הן עבודות שנעשות על ידי מומחים ששולטים בטכניקה של יציקת הבטון והחלקתו כדי לקבל את התוצאות המרהיבות שרוצים לראות. אפשר להחליף את הרצפה הקיימת ברצפת בטון בקלות ורק צריך לפנות קודם את המרצפות הישנות. עבודות בטון מוחלק על ריצוף קיים עושים לאחר פינוי המרצפות הישנות, כדי שאפשר יהיה להוסיף את הבטון החדש ולצקת אותו למשטח. העבודות מתבצעות במהירות ובמיומנות מבלי לגרום לכם אי נוחות כלשהי למשך זמן רב והמחיר האו אטרקטיבי לכולם, נוח מאוד וזול יחסית לתוצאות המעולות שהוא מפיק. חברת "החלקות החלקות" מציעה לכם את עבודות הבטון המוחלק לכל מטרה שתראו לנכון בעיצוב הפנים שלכם בבית או בעסק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here