מה מבחין בתים רגילים מבתי יוקרה

0
51
קרדיט - Freepik

אם אי פעם הצצתם פנימה לתוך בית יוקרתי בוודאי שנדהמתם מהפאר והיופי. בתי יוקרה ידועים בעיצובי הפנים המעודנים שלהם המשדרים אלגנטיות ושפע, כל היבט של העיצוב נבחר בקפידה כדי ליצור סביבה יוצאת מן הכלל מבחינה ויזואלית. השימוש בחומרים יוקרתיים כמו שיש, אבן ,עצים נדירים וטקסטיל יוקרתי נפוץ בעת עיצוב פנים בתי יוקרה, ומוסיף נופך של פאר לכל חלל. מהרגע שנכנסים, מקבלות את פניכם תקרות נישאות המעוטרות בנברשות המטילות זוהר חמים ומזמין, גופי תאורה מותאמים אישית ותאורת הדגשה משמשים להוספת דרמה אזורי מגורים המתהדרים בטקסטורות יוקרתיות: שטיחי קטיפה, ריפוד רך ובדים יוקרתיים התורמים לחווית מישוש. חדרי השינה הופכים למקומות שלווים בהם ניתן לזהות בדים יוקרתיים, מצעי כותנה איכותיים ורהיטים בהזמנה אישית. המטבחים הם חלומו של כל שף, מאובזרים במכשירי חשמל מהשורה הראשונה, ארונות אלגנטיים ומשטחי עבודה רחבים. חדרי האמבטיה הופכים לספא אישי עם אמבטיות גדולות ומקלחות גשם המציעות חוויה מרעננת ומפנקת. אלו הפרטים הקטנים הללו אשר הופכים את העיצוב מבית רגיל לבית יוקרה מפואר.

כיצד מעצבים את המשרד בצורה נכונה

לעומת התפקיד של עיצוב הפנים בבתי יוקרה ליצור סביבה יוקרתית ואלגנטית, עיצוב פנים למשרד משחק יותר על הפונקציונליות והאווירה בחדר וכן, מקדם סביבת עבודה פורייה ומעוררת השראה. המשרדים של היום נועדו לקדם שיתוף פעולה, יצירתיות ואת רווחת העובדים באמצעות תוכניות קומה פתוחות (אופן ספייס) ואזורים משותפים הנועדו לעודד תקשורת ועבודת צוות. הצבעים, הטקסטורות וגופי התאורה נבחרים בצורה שתיצור תחושה מסבירת פנים וממריצה בחדר. הריהוט הינו ארגונומי על מנת לתעדף את נוחות העובדים ולשמור על בריאותם במהלך שעות העבודה הארוכות. מערכות חכמות מייעלות את התפעול ומשפרות את הפרודוקטיביות, בעוד שחדרי ישיבות מספקים מרחבים לסיעור מוחות והתכנסויות ומטפחים חדשנות ושיתוף רעיונות. עיצוב המשרד גם כן מהדהד את לוגו החברה בכל מקום על מנת לשמור על זיקה למותג בין העובדים ולהביע אחידות אל מול הלקוחות והמשקיעים.

התאמת העיצוב הנכון

כאשר אתם מחפשים עיצוב פנים בחיפה כדי לשדרג את הבית או את המשרד שלכם, הכירו את אורלי הורוביץ, מייסדת שיטת Triple-A Design. אורלי היא מעצבת פנים ותיקה בעלת ניסיון וידע נרחב. השיטה אותה הגתה משלבת אמנות, אוטומציה ודינמיות ומשתמשת בעקרונות פסיכולוגים, ועקרונות של הנוירו-ארכיטקטורה המלמדת אותנו שמבנה החלל, הצבעים, הקווים ואפילו המוזיקה והריחות – כולם משפיעים עלינו ברמות הפיזיולוגית, הרגשית והפסיכולוגית. השיטה הייחודית מסייעת לכם להגדיר את המטרה של עיצוב הפנים ולשלב את אותם העקרונות כחלק מהעיצוב. ובעזרת גישות עיצוביות וטכנולוגיות מתקדמות, להשיג סביבת חיים יפה, רגישה וחכמה.

צרו עמה קשר עוד היום על מנת לייחד את החלל שלכם ולתת לו מגע אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here