עיצוב חדשני ויוצא דופן

0
173
תמונה על זכוכית
קרדיט:icondesign.co.il

תמונה על זכוכית היא אחד הדברים המיוחדים ביותר שיש בתחום העיצוב, שכן באמצעות הדפסה מדויקת אשר מתבצעת ישירות על זכוכית ובאמצעות מכונה מיוחדת היא מביאה את התוצאה המושלמת ביותר, החדות של התמונה, ושילוב הזכוכית מביאים ביחד תוצאות פשוט מרהיבות. כמו כן אחד היתרונות של תמונות הזכוכית זה המראה המבריק שלהן, כך שהן תמיד נראות חדשות ותמיד נראות אלגנטיות מאוד ושומרות על יוקרה פשוט מושלמת. בנוסף לכך גם אם תסתכלו על התמונה מזוויות שונות היא עדיין תראה לכם כל כך מיוחדת וכל כך יפה. ואין לכם מה לדאוג, תמונות הזכוכית אינן מסוכנות במקרה והתמונה נופלת, שכן גם אם יפלו, התמונה עשויה מזכוכית חוסמת אשר מגנה על פיזור של זכוכיות. בנוסף לכך תוכלו לבחור את תמונת הזכוכית שלכם במגוון גדלים ובמגוון צורות וכך תוכלו להתאים את התמונה באופן מושלם לבית שלכם. כמו כן תוכלו גם לבחור תמונות צבעוניות, שחור לבן או בכל צבע שתרצו תוך הקפדה על תמונה בהירה, איכותית ויוקרתית אשר תשדרג משמעותית את החלל שבה תשימו אותה. לשם הזמנת תמונת זכוכית תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN   , אנו מתמחים בכל הקשור לפתרונות חיפוי לקירות, טפטים מיוחדים ומרהיבים לכל קיר, תמונות מרהיבות מקנבס, או מזכוכית, וכן מוצרים משלימים אשר ישדרגו את הנכס שלכם מבחינה עיצובית ויכניסו לו חיים חדשים ומרעננים.

קיר ייחודי ומרהיב

אחת הדרכים המרהיבות ביותר לעצב את הקיר שלכם בבית ולמעשה לשדרג את הקיר שלכם זה באמצעות טפטים תלת מימד אשר יעניקו למראה הקיר שלכם מראה פשוט מרהיב ומושלם וכן תחושת חיות מדהימה. כמו כן הטפטים התלת מימדים שלנו ייתנו לכל מי שבא להתארח אצלכם וכן גם לכם תחושה שהקיר אכן תלת מימדי למרות שהוא לא כזה ולמעשה יעניק לכם בכל פעם שתיכנסו הביתה תחושת ואוו מדהימה ומשגעת. כמו כן תוכלו לבחור את הצבעים בהתאם לאופי החלל, וכן את עיצוב הטפטים אשר יעניק את האשליה שאתם רוצים שתיווצר בחלל, וכמובן שאנו נייעץ לכם מה לדעתנו הכי הולך ומה יהיה הכי יפה בעבורכם.

בד מושלם ומדויק

אפשרות מעולה לשדרג את הסלון שלכם זה באמצעות תמונות קנבס לסלון אשר דרכן תוכלו לעצב את הסלון שלכם בצורה הכי יפה שיש ולמעשה ליצור בו אותנטיות ויופי מרהיבים, תמונות הקנבס ניחנות ביתרונות רבים כמו למשל עמידה בפני תנאי מזג אוויר בעייתיים וכן הם מייצרות תמונות מרהיבות ואותנטיות מאוד. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN , אנו חנות וסטודיו אשר מתמחה בכל הקשור לפתרונות חיפוי לקירות, תמונות מרהיבות וטפטים מיוחדים ותלת מימדים. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון שלנו: 052-5551100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here