להרגיש בטוחים בכל רגע

0
209
קרדיט Canva

אם בעבר מעליות בבניין נחשבו כמותרות בלתי הכרחיות, כיום בכל בניין בעל כמה קומות שנבנה בשנים האחרונות תוכלו למצוא מעלית אחת לפחות, לעיתים 2 ואפילו 3. מדובר באלמנט חובה, על אחת כמה וכמה שכיום הבניה מתוכננת לגובה על מנת להעניק פתרונות דיור לכמה שיותר משפחות וניתן למצוא בכל עיר בניינים בגובה של חמש עשרה ואפילו עשרים קומות, אשר דייריהם לא יוכלו להסתדר ללא מעלית. לכן, בעת בחירת חברת ניהול ואחזקה לתחזוקת הבניין בו אתם מתגוררים עליכם לבחון האם החברה מציעה גם שירותי תיקוני תשתיות, כמו גם האם היא מספקת שירות זמין ומקצועי מסביב לשעון במקרה וקיימת תקלה במעליות הבניין.

ליהנות מסביבת חיים מטופחת

הסביבה בה אנו חיים ללא ספק משפיעה על הלך הרוח שלנו, ולכן בכמה העשורים האחרונים יותר ויותר בעלי נכסים משתמשים בשירותיהן של חברות ניהול מבנים על מנת ליהנות מסביבת מגורים מטופחת ונקייה. חברות ניהול המבנים השונות מציעות כמה וכמה שירותים כמו שירותי ניקיון יסודי כמה פעמים בשבוע של הלובי, חדר המדרגות והשטח החיצוני סביב הבניין, שירותי תחזוקה שוטפת הכוללים תיקונים במידת הצורך של התשתיות ואף תחזוקה ותיקונים של מעלית הבניין, ואפילו שירותי גינון על מנת לטפח את הגינה המשותפת של הבניין, גיזום השיחים והעצים, כמו גם טיפוח הדשא ושתילת צמחים. עליכם לזכור כי חברות שונות מציעות שירותים שונים, ועל מנת לקבל את המענה הטוב ביותר מומלץ לבחור בחברה אשר מציעה פתרון מקיף וכולל לכל צרכי הבניין.

לסמוך על חברה מקצועית וזמינה

בעת בחירת חברת אחזקה לבניין יש כמה קריטריונים שחשוב לתת עליהם את הדעת – ראשית, עליכם לבחון את היקף השירותים אותן החברה מציעה. האם היא מספקת אך ורק שירותי ניקיון, או שהיא משלבת שירותים משלימים כמו תיקונים, קינון ותחזוקה שוטפת. שנית, עליכם לבדוק את הותק והניסיון של החברה, כמו גם אם לקוחותיה ממליצים עליה. תוכלו לבדוק זאת באמצעות סקר ברשתות החברתיות או לחילופין תוכלו לבקש מספרי טלפון של לקוחות ממליצים. יתר על כן, עליכם לתת את הדעת על הזמינות של החברה – ישנם מקרי חירום שלא סובלים דיחוי כמו מעלית תקועה ומקולקלת וביוב שעלה על גדותיו, ולכן חשוב לוודא שהחברה אכן נותנת מענה מקצועי למקרי החירום. חברת פדנט נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אחזקת המבנים אשר מציעה שירות מקיף, זמין ומקצועי 7\24. לפרטים נוספים והצעת מחיר חייגו למספר 09-792-7717.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here