עיצוב וילות בעיצוב אישי

0
589
קרדיט: shukimeir.co.il

ההשקעה והזמן לו חיכיתם השתלמו מאוד כי סוף סוף רכשתם וילה! וילה חדשה שיהיה עליכם לבנות במושב בו רציתם לחיות. רגע לפני שתוכלו לחיות בוילה, אתם זקוקים למעצב ואדריכל פנים. עיצוב פנים וילות יגרום לבית שלכם להיות השילוב המדויק בין הטעם העיצובי שלכם, מה שתרצו להעביר לעולם והאופי של הבית. עיצוב, היא שפה ללא מילים, וכשמשקיעים בדברים הקטנים בעיצוב הווילה מרגישים בה בנוח הרבה יותר. אם אתם מחפשים מעצב שיוצא לשים לב גם לפרטים הקטנים, שוקי מאיר הוא המעצב המושלם בשבילכם.

עיצוב פנים וילות- למה חשוב להשקיע במעצב פנים?

כשנכנסים למקום, מיד המוח שלנו סופג מידע אודות המקום והוא מגבש  רושם ראשוני. את הרושם הראשוני, לעיתים רבות, לא ניתן לשנות את הרושם הראשוני כל כך בקלות. כאשר אתם חושבים על עיצבו הפנים של הווילה שרכשתם, אתם וודאי תרצו לוודא כי כאשר תארחו אנשים לווילה שלכם, תרצו שהם גם יתפעלו ממנה וגם מצד שני ירגישו בבית. לכן, עיצוב פנים וילות לגמרי יכול להועיל. המעצב ישים לב לפרטים הגדולים, כמו תאורה, ריהוט וצבעים בולטים ולפרטים הקטנים כמו קישוטים קטנים וגימורים מושלמים כאחד.

עיצוב פנים וילות הפך בשנים האחרונות להיות תחום קשוח, בשל הרצון של כל אחד להיות יוצא מן הכלל. עבודתו של המעצב תהיה לדאוג שהווילה נראית מרשימה וביתית, ומצד שני וילה שכמוה אף אחד לא ראה מעולם, שתביא את הייחודיות שלה. מעצב פנים מיומן לווילות יוכל לשם לב לשני הפרמטרים האלו, ולגרום לתוצאה לצאת הכי מדויקת עבורכם ומרשימה במיוחד.

מעצב מיומן לעיצוב בתי יוקרה

שוקי מאיר הוא אחד ממעצבי הפנים המוכשרים והמובילים ביותר בארץ. הוא למד עיצוב פנים ולאחר מכן אדריכלות פנים  בעיר בה גדל והתחנך, ירושלים, וכיום הוא מרצה באותן מכללות בעיר. המומחיות שלו היא בבתים פרטיים, בתי יוקרה ובתי עסק לרבות מספרות, חנויות, מסעדות ועוד. בזכות מאות הלקוחות המרוצים לאורך השנים, העבודות החדשניות והמרשימות, שירות זמין ומסור, מקצועיות בלתי מתפשרת כל זה במחירים מעולים, שוקי מאיר הוא מעצב ואדריכל בעל מוניטין גבוה ונחשב מאוד בתחום עיצוב הפנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here