עיצוב בעידן של קיימות ומודעות לסביבה

0
390
עיצוב פנים בתל אביב
קרדיט: sdsd.co.il

האתגרים שניצבים בדרך כלל בפני מעצבים ובעלי בתים שעומדים לעצב את הבית החדש שלהם מקבלים כיום דחיפה לכיוון חדש ומאתגר. זהו עידן שבו הקיימות והשמירה על הסביבה צריכות להשתלב בדרישה לעצב בית חכם ומצויד היטב. למעצבי פנים יש עם מה לעבוד וחומרים חדשים ללמוד ולשלב, כדי לנסות בכל זאת לאזן בין הצרכים של הלקוחות לבין הציפיות להתחשב במגמות מתקדמות. כמעט כולם רוצים היום בית חכם במידה זו או אחרת ולא רק כדי להתגאות בתחכום ובמודרניות שלו, אלא גם ליהנות מהתכנון החסכני והיעיל של פונקציות רבות בבית. עם זאת, יש חשיבות רבה גם למי שרוצה להתחשב בסביבה ולבנות בצורה ירוקה גם כאשר מדובר אפילו בתוספת בריכה. עיצוב וילות רבות הפך אם כך למשימה מעניינת שמחייבת כל מעצבת פנים לנסות למצוא פתרונות רבים. זה מה שמנסים גם במשרד SD תכנון ועיצוב פנים להציע ללקוחות שמחפשים את הייחודיות של הווילה שלהם כיום.

סביבה ירוקה מקילה על העיצוב

כשחיים בסביבה שגם ככה היא כפרית ונוטה לשמור על המגמה הירוקה שלה הרבה יותר קל להתאים כל עיצוב לסביבה ולדרישה לקיימות. זה אומר לבנות בחומרים מודרניים מאוד וכאלה שמותירים כמה שפחות פסולת בניין, חומרים שאינם מזהמים ואינם בזבזניים גם כאשר כספית אין בעיה להשתמש בטוב ביותר. היום יש גם דרישה מכל מעצבת פנים בשרון לוודא שהעיצוב לוקח בחשבון אפשרויות לשימוש בתנאים הטבעיים על מנת להפחית שימוש באנרגיה, לעצב בהתאם לתאורה הטבעית, להוסיף צמחייה על מנת לאזן אקולוגית בתוספת ירוקה לסינון זיהום אוויר אבל מבלי להשתמש בצמחייה בזבזנית מבחינת השקיה, למשל. אלה מאפיינים חדשים שמקובלים יותר באזורים מסוימים שבהם יש מודעות גדולה, כמו אזור השרון למשל.

עיצוב אורבני בר קיימא

הקיימות הגיעה גם לתל אביב ואולי מאפיינת אותה יותר מכל הודות למודעות גם של הרשויות וגם של התושבים. לכן, אין פלא שדווקא בה העיצוב של הדירות בכל רמת תקציב הוא מודע מאוד לנושא זה. אפשר למצוא עיצוב פנים תל אביב שהוא מאוד חסכוני ועדיין יוקרתי ואסתטי מאוד כשמשתמשים ברהיטים מחומרים טובים שאינם מתכלים ופריטים נוספים שמוסיפים גם את הערכים האקולוגיים המתחשבים בסביבה. עיצוב כזה יכול להיות גם הרבה יותר מטרנד ככל שהמודעות לכך תגבר וגם במשרד SD תכנון ועיצוב פנים יכולים להתאים עיצובים כאלה למטרה זו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here