מערכות סולאריות- איך זה עובד?

0
349
slider-img
credit pixabay

מערכות סולאריות עובדת בעצם על כוחה של קרינת השמש המגיעה אל כדור הארץ. היא מהווה מקור כוח עשיר ובלתי נדלה שבקושי מנוצל בימינו אנו, ויכול לתת פתרון ירוק לצריכת החשמל בכדור הארץ. אין שום סיבה שלא ננצל את הכוח של השמש כדי לייצר עבורנו חשמל, נחסוך כסף ונשמור על כדור הארץ על הדרך. ככל שיהיו יותר מערכות סולאריות כך תפחת צריכת החשמל ברחבי העולם.

באמצעות התקנת מערכת סולאריות ניתן להמיר את כוחה של קרינת השמש לאנרגיה שמשמשת את כל מכשירים החשמל בבית באופן מלא.

כאשר בוחרים להתקין מערכת סולארית יש לשים לב לאיכות החומרים ולהפקה וניטור של מירב החשמל האפשרי מהמערכת עצמה. בחירה של ציוד איכותי ומתקין מקצועי ומנוסה יביאו לכך שתותקן עבורכם מערכת סולארית איכותית ורווחית עבורכם.

 

מה זה דורש להתקין לוחות סולאריים?

התקנת לוחות סולאריים על גג לוקחת כמה ימים בממוצע, תלוי בסוג הגג, המיקום, הגובה, תנאי השטח וכמובן התחשבות בלוח הזמנים של המתקינים ובמזג האוויר.

הצוות מגיע למקום ההתקנה עם כל הציוד שנחוץ לגג שלכם ועם הלוחות הסולאריים שיש להתקין. ההתקנה מתבצעת באמצעות מנוף, שבאמצעותו צוות המתקינים יפרוק את הציוד בשטח הייעודי מראש להתקנה עליו תדברו ותתאמנו מראש.

הצוות המקצועי והמיומן שיגיע אליכם הוא צוות שקיבל הכשרה ברמה גבוהה, ומחויב לסטנדרטים של בטיחות. בתום התהליך יהיו לכם על הגג לוחות סולאריים שייצרו עבורכם חשמל ויחסכו לכם בכסף, ועל הדרך יעזרו לכדור הארץ להיות קצת יותר ירוק.

 

אפשר להתקין לוחות סולאריים גם במבנים מסחריים?

ברור! מערכות סולאריות מסחריות קיימות בשוק ואין סיבה שהן לא יגיעו אליכם. גם מבנים מסחריים יכולים ליהנות מחשמל שמיוצר באופן יותר ירוק, לחסוך בעלויות החשמל היקרות ולמנף את הגגות במבנים שיהיו רווחיים עבורם בחיסכון בחשמל.

במבנים מסחריים יש לעיתים עלויות חשמל מאוד גבוהות, הרבה מעבר לעלויות חשמל של בית פרטי ממוצע. מדובר באלפי שקלים בחודש ולעיתים בעשרות עד מאות אלפי שקלים בשנה.

חיסכון בחשמל הוא מאוד משמעותי למבנים מסחריים ורבים רוצים להתקין מערכות סולאריות ולהשתמש באנרגיה ירוקה, כדי לחסוך בכסף עבור העסק שלהם.

"סי סולאר" ישמחו לעזור לכם בתהליך ולהתקין עבורכם מערכות סולאריות על הגגות שלכם, בין אם פרטיים או מסחריים, לחסוך עבורכם כסף שהייתם משלמים לחברת החשמל ולעזור לכדור הארץ להיות ירוק יותר והרבה פחות מזהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here