עבודות גבס לבית כנסת

0
1404
קרדיט: פורטל שיפוצים

בית הכנסת הוא אחד המקומות הקדושים לעם היהודי ולאנשים יהודים בכלל. אנו יכולים לראות שכאשר אנשים מגיעים לבית הכנסת עם מלאים כבוד למקום, לבורא עולם, לספרים ולציוד במקום ועוד. גם אנשים הנחשבים לפעלתנים ורעשנים יותר בסביבתם הטבעית מגיעים לבית הכנסת והופכים רגועים יותר, מכבדים את המקום ומתנהגים בו כשורה. כאשר בונים או משפצים בית כנסת יש חשיבות על תכנון נכון וקפדני ובניית עיצוב מרהיב, יוקרתי ומהודר כיאה למקום וכבודו.

מהן עבודות גבס לבית כנסת?

בית הכנסת הוא מקום קדוש אליו מגיעים היהודים להתפלל מדי יום ובמיוחד בשבתות ובחגים ניתן לראות את בתי הכנסת ברחבי הארץ מלאים. באמצעות עבודות גבס ניתן לעשות עיצובים ושיפורים שונים למראה בית הכנסת מבפנים ומבחוץ, כאשר מדברים על גבס יהיה זה לרוב עבור חלקו הפנימי של בית הכנסת. באמצעות עבודות גבס ניתן לבצע הנמכת תקרה, לעצב את התקרה בסגנון מיוחד ומהודר, ניתן יהיה לבנות ספריות מדפים מגבס לספרי הקודש, לבנות כוונות ועיצובים שונים לתאריכים וימים מיוחדים ועוד אינספור רעיונות מדליקים. אנו מזמינים אתכם לאתר שלנו א. שלמה עבודות גבס ונשמח להציג לכם דוגמאות מרשימות של עבודות גבס לבתי כנסת שעשינו בכל רחבי הארץ.

מדוע דווקא גבס?

לעבודה עם גבס יש יתרונות רבים וחשובים:

  • מחיר – בדרך כלל הכסף הנאסף מתרומות הולך על תחזוקת בית הכנסת כמו אוכל לשיעורי תורה וסעודת שבת, כמו תשלומי חשמל ועלויות אחרות של תפעול המקום, רכישת ספרי תורה חדשים, כיסא אליהו, רכישת כיסאות, תיקונים שונים שצריך לבצע ולשפץ במקום, צביעה וחידוש של הקירות ועוד. משום כך עבודות גבס מוזלות הרבה יותר מבטון או בלוקים ולכן נחשבת לאופציה נהדרת עבור בית הכנסת שיכול לחסוך בעלויות ולהשתמש בהן לדברים אחרים.
  • מהירות העבודה – בית הכנסת צריך להיות זמין ועדיף מוקדם ככל האפשר. לכן לא ניתן לסגור את בית הכנסת להרבה זמן לצרכי השיפוץ אלא במקרי חירום בלבד. הכנת עבודות גבס זהו אינו מקרה חירום אך לשמחת גבאי בית הכנסת מדובר בעבודה מהירה יחסית.
  • עיצובים מגוונים – באמצעות גבס ניתן לבצע עיצובים שונים ומגוונים החיוניים מאוד לבתי כנסת, בהם צריך עיצובים מיוחדים ומגוונים יותר מאשר בדירה למגורים בדרך כלל או במקומות רבים אחרים.
  • שיפוץ עתידי – ניתן להוריד את הגבס בקלות, לבצע תיקונים קטנים בקירו לצבוע במידה ונרצה לשנות משהו בקיר בהמשך.
  • בידוד נהדר – לוחות גבס מבודדים נהדרים גם מפני רעש, גם מפני חום וקור ויכולים לספק על הדרך פתרון נהדר גם בנושא זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here