מערכת מיזוג VRF ופקג' – פתרונות מיזוג אוויר יעילים ואיכותיים

0
697
קרדיט: saa.co.il

כבר תקופה ארוכה שאתם מחפשים באינטרנט מערכות מיזוג אוויר למפעלים או לחברות הגדולות שלכם ולא מוצאים? אתם יכולים להפסיק לחפש. קבלו את פתרונות מיזוג האוויר הטובים ביותר שקיימים כיום בשוק, וחברת מיזוג אוויר אחת שמתעלה על כולן.

חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר, מובילה כבר שנים רבות במתן פתרונות מיזוג אוויר במגזר העסקי ובמגזר הפרטי. בין היתר, החברה מספקת שירותי תכנון והתקנה של מערכת מיזוג VRF, המערכת המתקדמת ביותר בעולם כיום בתחום מיזוג האוויר. מערכת מיזוג VRF היא מערכת מודולרית, חסכונית ומקצועית שכל עובד או בעל עסק מסוגלים לשלוט בה מכל מקום ומכל חלל במפעל. מערכת מיזוג VRF מאופיינת בשליטה על וויסות הטמפרטורה בכל חדר וחדר, ובעיקר בהיותה מערכת מיזוג שקטה ונעימה למשתמש. בקושי תשמעו ממנה בכל תקופת העבודה.

פקג' – כל הטוב שאתם צריכים במערכת מיזוג אוויר אחת

מחפשים פתרון נוסף, יצירתי וחסכוני למיזוג אוויר? הכירו את פקג' – מערכת מיזוג אוויר אחודה. מדובר ביחידת מיזוג אחת אחידה, הכוללת את כל רכיבי מערכת מיזוג האוויר הדרושים לקירור; מדחס, מעבה ומאייד. חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר, מספקת התקנת מערכת פקג' בחללים המתאימים להתקנה של מערכת זו. בדרך כלל ההתקנה מתבצעת בחלל אחד שצורך אספקת קירור או חימום. פקג' אינו דורש תחזוקה רבה מידי, והיא פשוטה מאוד להתקנה. בתום ההתקנה, חברת ס.א.א תספק הדרכה קצרה וייעודית לבעל העסק לגבי תפעול המערכת ותחזוקתה.

אם אתם מחפשים מערכות מיזוג אוויר תקינות ואמינות שיחזיקו מעמד לאורך זמן, וודאו כי מי שמתקין לכם את מערכות מיזוג האוויר הוא האיש המוסמך לעשות זאת. חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר מספקים לכל בעל עסק הנדסאי קירור ומיזוג אוויר, כבר מהשלב הראשוני של תכנון מערכת מיזוג האוויר. הנדסאי קירור ומיזוג אוויר הוא איש המקצוע היחיד שיוכל להבטיח לכם מערכת מיזוג תקינה ואמינה לאורך זמן, כך שחשוב מאוד לבדוק לפני מי מתקין עבורכם את המערכת.

אין סיבה לבדוק אצל המתחרים – בחרו את המובילים ביותר בתחום

חברת ס.א.א היא חברה מוסמכת להנדסה ולמיזוג אוויר. החברה מובילה בתחום מיזוג האוויר ומספקת מגוון רחב של שירותי תכנון, התקנה, פיקוח ובקרה על מערכות מיזוג האוויר כבר משנת 2002. לקבלת ייעוץ ראשוני ולפרטים נוספים, חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר ישמחו להעניק לכם מענה חם ואנושי במספר הטלפון 04-8000700 ובאתר האינטרנט שלהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here