הגיע הזמן לחדש את הבידוד בגג הרעפים? כך נעשה את זה נכון

0
732
קבלן איטום
קרדיט http://mokeditum.co.il

יש משהו בגג רעפים שמיד זורק אותנו לאווירת כפר אירופאית. במרחב העירוני הישראלי, קו הנוף מכיל בעיקר גגות שטוחים. כאשר אנו רועים את הגג המשופע בעל המראה החמים, משהו מיד מרחיב מעט את הלב. אכן, ישנם יתרונות רבים בגג רעפים בבית, אך כדי להבטיח שנוכל ליהנות מהם, עבודות הבידוד הנכונות הן המפתח. מדובר במשימה מורכבת הדורשת קבלן איטום מורשה בעל ניסיון והכשרה ייעודית. מתי נדע שהגיע הזמן לחדש את הבידוד ומה מחכה לנו במהלך העבודה? אלו כמה דברים שכדאי לדעת.

תמרורי האזהרה הראשונים שלנו

לצד המראה האטרקטיבי, היתרון המרכזי של גג הרעפים הוא הבידוד שהוא מעניק לאיטום הגג שלנו. שכבת הרעפים המשופעת והעמידה, מרחיקה את הרטיבות משכבת האיטום ומבודדת היטב את תקרת הבית מפני נזקי מזג האוויר. כל עוד הרעפים ושכבת הבידוד נותרים יציבים ושלמים, מדובר בפתרון אידיאלי. עם זאת, גם נזק קל שבקלים יכול לשנות באופן דרמטי את חוויית המגורים. הצטברויות לכלוך במרזבים עשויות לגרום להצפות והצטברות רטיבות על הרעפים ושכבת האיטום. גם הרעפים החשופים בכל עת לרוח, משקעים ושחיקה, עשויים עם הזמן להישבר ולהיסדק. עם הסימנים הראשונים לנזקים פיזיים בגג ובתקרה, חשוב שנפנה במהירות לאיש מקצוע המתמחה בעבודות בידוד גג רעפים.

איש המקצוע שלך יעריך את היקפי הנזק, יפרק את הרעפים כדי להחליף את יריעות הבידוד, יחליף רעפים שניזוקו ולבסוף, ירכיב את הרעפים מחדש. חשוב לוודא שנעשה שימוש ביריעות ביטומניות מקוריות ובצבע שחור, המתאימות לאקלים הישראלי. זוהי הערובה הטובה ביותר שלך מפני נזקי מים בגג הרעפים.

מקצועיות מעל הכול

אנו ב"ידי זהב", חיים ונושמים את עולם האיטום כבר מעל שני עשורים. הצוות שלנו זמין לך בפריסה ארצית ועושה כל שביכולתו כדי להבטיח שהמרפסות והגגות שלך ייוותרו יבשים לאורך שנים. נדרש לך איטום מרפסת מרוצפת? גג הבניין המשותף דורש תיקונים? לא משנה איזו עבודת איטום נדרשת עבורך, אנו עומדים לצידך בכל משימה עם הכלים הטובים ביותר שזמינים כיום בענף. למידע נוסף, ניתן להתקשר למספר 050-5142914.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here