דלתות פנים ומטבחים

0
1727
דלתות פנים ומטבחים
קרדיט: Pixabay

במדינת ישראל נהוג להחליף מטבחים כל עשור, פלוס מינוס, בפרט נוכח פרויקט של שיפוץ הדירה.

כל מי שמבקש לרכוש מטבחים חדשים, חייב להבין כי הדבר כרוך בהוצאה כספית ניכרת. רק כדי לסבר את אוזניכם, נבהיר לכם כי ההוצאה הכספית על מטבח חדש עשויה בקלות להסתכם בכמה עשרות אלפי ₪, ובמידה ותבחרו לייבא מטבח, תידרשו לשלם יותר ממאה אלף ₪. על מטבח אינטגרלי כבר שמעתם? קראו והחכימו.

כדאי שתפנימו, כי רכישה של דלתות פנים כמוה כרכישה של רהיטים חדשים לבית, כאשר ההבדל הניכר שדלתות פנים אמורות לשרת אתכם למשך שנים רבות, והן לא קשורות לאופנה חולפת, ואילו ריהוט לרוב מחליפים כל מספר שנים.

 

מדוע כיום נוהרים רבים לכיוון בחירה של מטבחים אינטגרליים?

המבקשים לשפץ את ביתם, או לחלופין העוברים לבית חדש, צריכים להחליט, בין שאר המטלות, על אופציה של קניית מטבחים אינטגרליים. מה זה אומר בכלל מטבח אינטגרלי? ובכן, מדובר אודות תפיסה עיצובית לכל דבר ועניין, שמשתדלת לכלול בעיצוב המטבח את הפונקציונליות שלא, וכל זה ללא שימוש ביותר מדי אלמנטים דקורטיביים. ולמה זה טוב? ובכן, בניגוד למטבח שייצרו בעבר, במציאות העכשווית מייצרים את המטבחים עם המון אביזרי בישול ומכשירים חשמליים, אשר צריכים מקום לאחסנה מושכלת. אבל עלייה וקוץ בה, ככל שמעמיסים על המקום כלים או מכשירים חשמליים כך חשים בחוסר נוחיות לתפקד במטבח, אף מההיבט הפיסי ואף מההיבט הנפשי. וכאן בדיוק נכנס המקום המכובד של מטבח אינטגרלי, שעשוי למצוא מענה אפקטיבי, עיצובי, תוך כדי תחכום רב, על מנת לבצע סינרגיה או הטמעה של כל מה שצוין לעיל בתוך המשטחים ובתוך הארונות במטבח האינטגרלי, כאשר הם אינם יוצרים עומס על עין המתבונן ואינם בולטים.

מה הם החידושים הניכרים בתחום העיצובי של דלתות פנים?

בדיוק כמו כל תחום, שעם הזמן רק הולך מתפתח ומתחדש, כך גם קורה בכל ההיבט העיצובי של דלתות פנים. כגון – בחירה בדלתות פנים שכביכול אין בהן כל נוכחות של משקופים. בעצם, כאשר דלתות הפנים מכילות עיצוב של משקופים, אשר עין מזוינת אינה יכולה להבחין בהם, הן מהוות מענה מושלם לצרכים ולמאוויים של הרוכשים אותן, וגם הן מתכתבות כראוי עם כל מיני דרישות מתחום האסתטיקה. אבל האם באמת הבנתם לעומק את הרעיון שעומד מאחורי דלתות הפנים שחפות מכל משקוף? על מנת להעמיק את ההבנה שלכם בנושא חשוב שכזה, נרחיב את ההסבר שלנו. ובכן, בעצם לא ניתן לראות ממש את המשקופים של דלתות הפנים הללו, וכתוצאה מכך נוצרת נראות רעננה ואקסקלוסיבית שלהן. הנראות של דלתות הפנים ללא משקופים מתאפשרת מכיוון שהעיצוב שלהן מעץ מלא, שעל פניו נראה כי הן ללא משקופים, מבצע סינרגיה מעולה של טכניקה עיצובית מינימליסטית, שאמונה על ייצור נראות של דלת פנים אוורירית ונקייה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here