קבלן שיפוצים בירושלים מומלץ

0
1070
קבלן שיפוצים בירושלים מומלץ

כשמחפשים קבלן שיפוצים בירושלים מתקבלות תוצאות רבות. כאשר אנו מתחילים בתהליך שיפוץ דירה, משרד או בניין מגורים ישנם כמה דברים שחשוב שנדע לפני שנפקיד את האחריות הגדולה בידיו של קבלן כזה או אחר. למומחים של חברת 'א.ב עבודות בניה' יש כמה עצות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

כיצד נבחר קבלן שיפוצים בירושלים

ישנם כמה וכמה פרמטרים בעת בחירת קבלן שיפוצים בירושלים ובערים נוספות. מדובר בעסק יקר בו נרצה לקבל איכות עבודה, שירות ומקצועיות אשר תבטיח לנו שלא יימצאו ליקויים בסוף תהליך השיפוץ. בראש ובראשונה נדאג לוודא שלקבלן אשר את שירותיו נשכור יהיה רשום אצל רשם הקבלנים על מנת לבדוק שאותו קבלן הוא אכן קבלן ולא שרלטן. כמו כן, בימינו, עידן הרשת בכלל  והרשתות החברתיות בפרט ניתן לקבל המלצות מאנשים אשר עבדו עם אותו קבלן ובמקביל לגלוש באתרו ולראות תיק עבודות. מעבר לזה, בתהליך כל כך חשוב היינו ממליצים גם לעשות מה שנקרא "עבודת רגליים" ולראות את העבודות עצמן. משום שלא כל מה שרואים בתמונות תואם למציאות.

חשוב שתקבלו הצעות מחיר ממספר קבלים, שכן בענף השיפוצים אין תנאי תשלום אחידים. בהסתמך על העובדה האחרונה, לא פחות חשוב שתדעו להתמקח עם הקבלן ולעמוד על שלכם. כשמדובר בסכומי כסף גדולים אין לא נעים לי. עם זאת, הצעה זולה בהפרש ניכר מקבלן כזה או אחר בהחלט צריכה להדליק נורות אדומות בקשר למקצועיותו ומקצועיות עובדיו.

אם תעשו מאמץ קטן נוסף ותרכשו בעצמכם את חומרי הגלם, סיכוי יותר מסביר שגם פה העסקה תוזל בסכום לא מבוטל של כסף.

לבסוף ולא פחות חשוב יהיה למצוא קבלן אשר יהיה קשוב לצרכינו ולהיות גמיש לרעיונות העיצוביים שלנו. אחד כזה שתהיה לו תשובה לכל שאלה שתעלה מצדנו ולא יגמגם ויתחמק מתשובות.

קבלן שיפוצים בירושלים עם 40 שנות ניסיון

חברת 'א.ב עבודות בניה' בייסודו וניהולו של רמי גרשון מתמחה בכל סוגי השיפוצים. החל בבנייה מהיסודות, דרך עבודות שיפוצים, אינסטלציה, חשמל, ריצוף ואיטומים וכלה בעבודות גבס וצבע, איתור נזילות, עבודות גינון ואחזקת מבנים. לחברה ותק של למעלה מ-40 ומאחוריה וותק רב בפרויקטים גדולים וחשובים. רמי, בוגר הטכניון בניהול פרויקטים ובעל תעודת קבלן רשום, דוגל בשירות, אמינות ואיכות ללא פשרות. פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים וייעוץ וביחד נצא אל דרך שבסופה תחייכו.

עבודות שיפוצים בירושלים עם המקצוענים

ישנם קבלנים רבים המבצעים עבודות שיפוץ בירושלים. לצד פרויקטים של בניית אלפי יחידות דיור, בעיר הקדושה לשלושת הדתות ישנם לא מעט מבנים ישנים הדורשים עבודות שיפוץ ובמקרים מסוימים אף שיקום המבנה. אם כך, מתוך ההיצע הגדול של הקבלנים, כיצד נדע באיזה מהם לבחור על מנת שנקבל את העבודה על הצד הטוב ביותר? עבודה עם קבלן אמין, מקצועי ובעל ניסיון תבטיח לכם חיסכון בזמן, כסף ובעיקר כאבי ראש רבים. לעומת זאת, עבודה עם קבלן לא מנוסה עלולה להביא עמה סיכונים בטיחותיים אשר יסכנו את השוכנים במבנה.

כיצד לבחור קבלן עבודות שיפוצים בירושלים

ראשית ולפני הכל וודאו שהקבלן הינו קבלן רשום באיגוד הקבלנים ושיש ברשותו רישיון מטעם משרד השיכון והבינוי. לקבלן אשר ברשותו אין את המסמכים הנ"ל אסור בשום אופן להתקרב, גם אם זה יפתה אתכם עם מחיר יותר זול ועבודה יותר מהירה אסור לכם לתת לו את העבודה.

שנית, בדקו את הניסיון והוותק שמאחורי הקבלן. כיום, בקלות ניתן לגלוש ברשת ולקבל המלצות או לחילופין ביקורות שליליות מאנשים אשר עבדו עם הקבלן עליו אתם מבררים וכמו כן, כנסו לאתרים של הקבלנים עצמם אשר עושים עבודות שיפוצים בירושלים ולראות את תיק העבודות שלהם. כמו כן חשוב להבדיל בין הוותק של הקבלן לניסיון שיש לו. ישנם קבלנים רבים אשר עסקו בתחום מסוים בעולם הבניה ורק לאחרונה נכנסו לתחום השיפוצים, וודאו כי לקבלן איתו תרצו לעבוד ישנם גם הניסיון וגם הוותק. עוד דבר חשוב שתדעו, רבים נוטים שלא להתמקח עם הקבלן על המחירים בגלל שהם עדיין תקועים בשלב – "לא נעים לי". אולם, חשוב שתזכרו שבתחום העסקים אין דבר כזה לא נעים לי וכמו שיש היצע גדול של קבלנים בשוק והתחרות היא עצומה כך הם צריכים אתכם לא פחות ממה שאתם צריכים אותם.

לעבוד עם מומחים בעבודות שיפוצים בירושלים

עם מעל 40 שנות ניסיון, לחברת 'א.ב עבודות בניה' המון פרויקטים באמתחתה והינה מובילה בתחום של עבודות שיפוצים בירושלים. על דגלנו חרטנו את ערכי המקצועיות, איכות כוח האדם והאמינות כלפי לקוחותינו. אז כשמדובר בהחלטה חשובה ויקרה חשוב לעבוד עם הטובים ביותר. פנו אלינו לכל שאלה וייעוץ ונשמח לעזור לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here