עבודות גבס בירושלים

0
1014
עבודות גבס בירושלים

ישנם קבלנים רבים המבצעים עבודות גבס בירושלים אבל חברה אחת עושה את זה על הצד הטוב ביותר וחברה קוראים 'בסט בניה'. כיום טכניקות השימוש בגבס הן מתקדמות ביותר ומשמשות גם בבניית מבנים חדשים, גם בשיפוץ מבנים קיימים וכמו כן בשימושם של מעצבי ומעצבות פנים רבים. כמו כן, בניגוד לשבירת קירות ועבודה ממושכת ויקרה, קירות גבס מציעים פתרונות אסתטיים ייחודיים במהירות שיא.

ההתפתחות של עבודות גבס בירושלים

בניגוד לעבר בו בשביל עיצוב של דירה או חלוקה שונה של החללים בבית היו צריכים לשבור קירות, ליצור לכלוך רב ולשלם לקבלן המבצע סכומי עתק, הרי שכיום ניתן בקלות לחלק את הביתה לחדרים אשר יענו על צורכיכם. כמו כן, לא רק על מנת שינוי חללים משתמשים בגבס, כיום ניתן להפיק מהחומר הנפלא ספריות מעוצבות לספרים, מסגרות קיר לטלוויזיות, הנמכה של תקרות ועוד…
שימוש נפוץ בגבס הוא ביצירת פתרון אסתטי להסתרת צינורות של מזגנים מרכזיים וכיום כמעט ואין פרויקט של עבודות גבס בירושלים שאינו עושה שימוש בפתרון היצירתי.

לגבס שלושה סוגים נפוצים בהם נעשה שימוש:

  • לוח הצמנט: סוג הגבס החזק והעמיד ביותר בפני רטיבות ולרוב ישמש לקירות חיצוניים.
  • הגבס הלבן הסטנדרטי: בגבס זה נשתמש להפריד בין חללים פנימיים של המבנה לצורך חלוקת חדרים לדוגמא ועיצובים שונים אשר הזכנו כגון מעמדים לטלוויזיות, מזנונים וכוורות להנחת פסלים או תמונות.
  • גבס ירוק: מיועד למקומות גבוהים בעלי סיכון לשריפות זהו גבס עם תו תקן מחמיר החסין בפני אש.

אם כן, כפי שאנו למדים לגבס מגוון רחב של פתרונות לכל הקשור בבנייה, שיפוץ או עיצוב הבית. אך לא על החומר לבדו יקום או ייפול דבר. אמנם הגבס הוא חומר נפלא אך לא כולם יודעים כיצד להשתמש בוא נכון ומתוך כך גורמים יותר נזק מתועלת. עבודה לא נכונה עם גבס יכולה במקרה הטוב להביא לתוצאה לא אסתטית ויפה ובמקרה חלילה של מדפים או מעמדי טלוויזיה היכולים ליפול חלילה על מישהו ולגרום לפציעות ואף לאבדות בנפש.

עם 40 שנות ניסיון בעבודות גבס בירושלים לא מתווכחים

למעלה מ – 40 שנות ניסיון בכל תחומי הבניה, לחברת בסט בניה כוח אדם איכותי ומנוסה אשר יידע להפוך עבודות גבס בירושלים ליצירות אומנות. אנו דוגלים בעבודה מקצועית, מהירה אך עם זאת ללא פשרות על איכות התוצאה. המומחים שלנו פה לייעץ לכם בכל זמן על כל הקשור בתכנון ועיצוב בעזרת גבס. איתנו כל דירה תהפוך לבית.

אחד השירותים המבוקשים ביותר בתחום השיפוצים, בין אם לבית חדש או לשדרוגו של בית ותיק, יהיה ביצוע עבודות גבס. חברת בסט בניה תשמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בשיפוץ הבית בצורה המהירה ואיכותית ביותר. שהרי כאן למעשה טמון יתרונו המובהק של הגבס. הוא מאפשר גמישות עיצובית רבה וניתן ליישום בצורה מהירה מאוד. כיום, עבודות הגבס נחשבות כבר כמעט ובגדר אומנות, שהרי ניתן יהיה לעשות בו שימוש ליצירת עבודות מגוונות, עמידות ואיכותיות אשר יחזיקו מעמד למשך שנים ארוכות.

סוגי עבודות גבס פופולריות

  • הנמכת תקרה בגבס – זוהי עבודה נדרשת הן בבתים פרטיים והן במשרדים רבים, לרוב לאור התקנה של מזגן מרכזי אשר מעלה את הצורך שבכיסוי תעלות המיזוג בצורה אסתטית. הנמכת התקרה בגבס תתבצע בצורה מהירה ונוחה ותיצור את המראה האיכותי ביותר.
  • נישת גבס מעוצבת – מזנון, מעמד לטלוויזיה או כל נישה מעוצבת אחרת, יוכלו להיבנות בצורה האומנותית והמקצועית ביותר בשעה שעובדים עם הגבס. אין סיבה להקים את המבנים הללו מבטון בשעה שניתן יהיה לעבוד עם חומר אשר בעל גמישות עיצובית רבה יותר.
  • מחיצות גבס פנימיות – בין אם קירות פנימיים או חצי מחיצה המפרידה בין אזורים שונים בחלל הפנימי, הרי שעבודה עם גבס תאפשר את יצירתם של חללים מופרדים המעניקים את הפרטיות המבוקשת.

גיא שיפוצים – מקצועיות שלא הכרתם קודם

חשוב לציין כי ביצוע מקצועי ואיכותי של עבודות גבס לא יכול להתבצע על ידי חובבנים בתחום. על כן חברת בסט בניה תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום, אלו אשר ניחנו בחוש יצירתי ויכולות תכנון מדויקות ומרשימות. הם יהיו אלו אשר ייצרו את תכנית העבודה ויבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונותיו של הלקוח.

חברת בסט בניה מזמינה אתכם ליצור קשר כבר היום ולהבטיח את ביצוע עבודות הגבס ברמה המקצועית הגבוהה ביותר אשר תבטיח מענה איכותית לכל צורך אשר עשוי להתעורר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here