ניסור בטון לעליית גג

0
2300
ניסור בטון לעליית גג
קרדיט: ענק הניסור

ניסור של בטון שנועד לפתוח פתח בגג מבנה דומה לעבודות ניסור נוספות במשטחים אשר עשויים מבטון בהבדל אחד עיקרי שמדבר על הניסיון הרב שדרוש בשביל לבצע פעולה מסוג זה. מי שמבצע פעולת ניסור כזו יהיה עליו להיות בקיא בכל רזי המקצוע ונקוט באמצעי זהירות שונים בעת הפעולה. על מנת להביא לתוצאות מדויקות יהיה עליו להיערך נכון ולתכנן באופן אופטימלי את כל המהלכים כך שלא תתרחש כל תקלה במהלך העבודה.

מתכוננים לפעולת הניסור

יש לוודא גם שמירה על איכות הסביבה והימנעות מיצירת פסולת מיותרת, פינוי לאתרים מסודרים ומורשים, ושימוש במכשירים תקינים ומקצועיים. פתיחה של גג היא פעולה שמתבצעת למגוון של יעדים ומטרות, זה יכול להיות ניסור בטון לעליית גג, הרחבה של מחסן או אפילו לצורך התקנת מעלית בבניין. ישנם כמה גורמים שבלעדיהם לא יהיה ניתן לבצע את הפעולה:

  • יש לבחור בדיסק חיתון בגודל מתאים שיאפשר דייקנות רבה ויפחית באופן משמעותי את הסיכוי להתרחשותן של תקלות שונות. אם מדובר על חיתוך של גג רעפים למטרת מרפסת אז הוא יהיה שונה מניסור של גג שנועד לכניסה של מחסן עליון. קיימת משמעות לכל סוג של ניסור וחשוב שהוא יתבצע על ידי כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים.
  • שימוש בניסור יהלום על מנת לפתוח פתח בתקרה יביא לתוצאות טובות ביותר ויפחית רעש ולכלוך שעשוי שמוכר מעבודה עם כלים פשוטים יותר. שימוש בפטישים מסיביים עלול להביא לתוצאות פחות מדויקות ועל כן כדאי לפנות רק לחברה מקצועית.
  • היהלום הוא החומר החזק ביותר בעולם והשימוש בו יביא לדיוק מרבי, ישר וללא שברים. יש לבצע את העבודה תוך כדי הזרמת מים כל העת, כך ניתן לשמור על טמפרטורה נמוכה שתאפשר ללהב היהלום לעבוד כמו שצריך מבלי לגרום לנזקים.

מהו משקל התקרה?

כל בעל מקצוע התחום יודע שיש לבצע אומדן מדויק של משקל התקרה. רק כך ניתן להקים תמיכה מתאימה שתמנע את הקריסה של משטח הבטון המנוסר אל הקומה התחתונה. היות ומדובר על פעולה מסוכנת מאוד הבטיחות היא אחד הדברים החשובים ביותר ויש לנקוט בכל האמצעים הנדרשים. המבנה כולו עשוי לעמוד בשכנה משמעותית ככל שלא עובדים על פי הנהלים, ועשוי להיגרם נזק גדול ליחידת הדיור או כל חלל אחר אשר עומד על הפרק.

חשוב מאוד גם להתאים את שיטת פינוי הפסולת מהמקום שבו מבצעת העבודה על מנת להשיג מקסימום בטיחות לעובדים ולמשטחים הסמוכים. שמירה על איכות הסביבה בעת ניסון בטון לעליית גג היא חשובה מאוד ומומלץ לפנות רק לחברה שמתחייבת לפנות את כל הפסולת לאתר מורשה. מחיר העבודה יכול לנוע בטווח רחב ותלוי בעיקר בשני גורמים: ההיקף של העבודה והמורכבות שלה. המחיר יכול להתחיל בכמה מאות שקלים למטר, אך החישוב הסופי יעשה באופן אישי עם הלקוח.

המאמר באדיבות חברת ענק הניסור – כל עבודות ניסור הבטון במקום אחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here