מקדמים את הטרנד הצומח – עיצוב חללים עם ריאה ירוקה

0
2340
מקדמים את הטרנד הצומח – עיצוב חללים עם ריאה ירוקה
קרדיט: רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות

עולם העיצוב המודרני חווה בשנים האחרונות את ההתפתחות של הטרנד הירוק. הקמה של ריאות ירוקות בתוך שכונות הפכה לצעד בסיבי בכל תכנון, אולם השינוי המשמעותי הוא הכניסה של ריקות ירוקים אל תוך חללי הפנים בעיצוב. מעוניינים לקבל על כך מידע נוסף? צרו קשר עם חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות.

מוסיפים צבע לבית

עיצוב פנים של חללים הוא עבודה מורכבת אשר מחייבת שימוש מדויק בשטח – כמו גם עמידה בדרישות העיצוביות של היזמים. כחלק מהטרנד הירוק בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות מעוניינים להוסיף קיר ירוק לחלל הפנים של המשרד. קיר כזה, עשוי כולו מסוגי צמחיה שונים, מאפשר לכל אדם להרגיש את הטבע וליהנות מסביבה ירוקה – גם אם אין בנמצא שטח להקמת גינה. קיר ירוק מאפשר לכם להשתמש בצבעים שקיימים בצמחים על מנת להוסיף אלמנט עיצובי למבנה בצורה אלגנטית ומושכת תשומת לב.

ריאה ירוקה באמצע המשרד

בעולם בו אנו סובלים יותר ויותר מהשפעות זיהום האוויר, החשיפה לריאות ירוקות הופכת חיונית יותר לאנשים רבים. על מנת לשמור גם על שטחי מסחר מלאים בצמחים ונקיים מזיהום אוויר, חללי עבודה רבים בוחרים להקים קיר צמחים מרשים בתוך המשרד עצמו. הבחירה מאפשרת לכל משרד או חלל עסקי להחדיר זריקת רעננות מהטבע גם כאשר מדובר במקומות עבודה עמוסים ומלאי אנשים.

שולטים על קצב הגידול

לצד האפשרות ליצור ריאה ירוקה ולרענן את חלל הפנים ברמה העיצובית, לקירות ירוקים יש עוד יתרונות רבים שבגללם אנשים בוחרים לפנות לתחום. ללקוחות יש שליטה מלאה על תנאי הגידול והצמחייה מותאמת בצורה אידיאלית לחלל עצמו. המצע עליו גדלים הצמחים הוא סינטטי – לכן אינו מתכלה ומאפשר גידול צמחים לאורך שנים רבות. קו ההשקיה מובנה בתוך תשתית הקיר והוא כולו נשלט על ידי מערכות דיגיטליות, כך שאפשר להשקות את הצמחים מכל מחשב או טלפון נייד. כמו כן, הגידולים משתמשים במים ממוחזרים ממזגני המבנה על מנת לחסוך באנרגיה – ולמחזר עד כמה שאפשר את מי השתייה. הקיר קל המשקל הוא בחירה אשר מאפשרת לכם להפגין ייחודיות אך גם לשמור על הסביבה בה אנו חיים.

חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות מייעצת ללקוחותיה בתחום הארגונומיה. אנו מלווים כל לקוח בהקמת פרויקטים מתקדמים וטכנולוגיים בחללי הפנים, על ידי הקמת ריקות ירוקים מותאמי אווירה. החברה מביאה כל חלום לכדי מציאות כאשר היא מתאימה את הצמחים האידיאליים ומייצרת מערכות השקיה נסתרות. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לצוות בטלפון – 02-6436408.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here