משפצים את הגינה – המדריך המלא

0
2494
משפצים את הגינה – המדריך המלא
קרדיט: ברנשטיין פרגולות ודקים

יותר ויותר בתים פרטיים בישראל מחזיקים גינות מושקעות מאוד שיכולות להפוך בקיץ הישראלי למקום אירוח מושלם. אבל בכדי ליצור גינה פרטית מקצועית אתם חייבים לבחור בעיצובים הנכונים ובחומרי הגלם הטובים ביותר. בדיוק בשביל זה צוות חברת ברנשטיין פרגולות ודקים מאפשר לכם לקבל ליווי מקצועי לאורך כל הדרך עד לקבלת מוצר מוגמר מושלם.

שיפוץ שמתחיל מלמעלה

בית המגורים שלכם הוא המקום בו אתם רוצים להרגיש הכי בנוח שאפשר, ובדיוק מסיבה זו אתם מוכנים לחפש באופן עקבי את כל השדרוגים שיכולים להפוך את הבית שלכם למקום מוצלח יותר. בתים רבים בישראל מוצאים את עצמם לא אחת עומדים מול גג נוטף באמצע סופות החורף, מבלי שיש לבני הבית איך להתגונן. לכן, כהכנה לימי החורף הגשומים אתם צריכים לחשוב גם על תיקון גגות רעפים כחלק מהותי מתוכנית השיפוץ שלכם.

גינה מושלמת לבית מושלם

אחרי שבדקתם את התשתיות של הבית, אתם ודאי רוצים לדאוג לחצר האחורית של הבית שלכם. בשביל להבטיח שהחצר האחורית תהיה מקום בטוח לילדים שרוצים לשחק כל היום, ניתן להתקין דק סינטטי מעץ מיוחד שייצור מצע מושלם לפעילויות חברתיות בקרב בני המשפחה. העץ נשמר לאורך שנים ארוכות יותר מכל חיפוי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. בנוסף, הוא משדר תחושה של יוקרה ואיכות. כך שאם אתם רוצים ליצור גינה יוקרתית יותר, דק סינטטי הוא פתרון מצוין בשבילכם.

משלימים את העיצוב לתמונה מלאה

כל מי שמבלה זמן רב בחצר יודע, כמה קשה לעמוד שעות ארוכות תחת השמש הקופחת של מדינת ישראל מבלי שיש לכם כיסוי מעל הראש. מסיבה זו, אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר בתחום עיצוב הגינות הוא פרגולה לגינה, אשר נותנת כיסוי מלא לכל שטח שתבחרו בחצר שלכם.

לא משנה אם אתם רוצים לבצע שיפוץ כולל לכל שטח הגינה, חידוש דקים או עבודות עיצוביות קטנות יותר, אתם רוצים לבחור באנשי המקצוע המתאימים למשימה שיהפכו את החצר שלכם לחלק אינטגרלי מהבית, בו כולם ירצו לבלות שעות רבות.

צוות חברת ברנשטיין פרגולות ודקים מלווה משפחות רבות בעת התכנון והעיצוב של חצר הבית. אנו משתמשים, כבר למעלה מ-20 שנים בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק על מנת לספק לכם את חוויית הגינה המושלמת. אם גם אתם רוצים צוות מקצועי בעל ידע וניסיון לגינה שלכם, התקשרו למספר: 04-8257057.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here