לאתר את הנזילה ולפתור את הבעיה

0
3825
לאתר את הנזילה ולפתור את הבעיה

השקעתם שנים רבים, חסכתם כספים רבים, והנה – רכשתם סוף-סוף דירה. בשעה טובה! עם זאת, לפתע אתם שומעים רעשים מוזרים מהצנרת, והקירות מעלים כתמי רטיבות בגלל החורף הסוער. ואתם? בעיקר מבולבלים ומאוכזבים. אם אתם שואלים את עצמכם מה עכשיו, נשמח לענות לכם על השאלה: פניה אל חברה מקצועית ומנוסה שתסייע לכם באיתור הנזילה.

עוברים לדירה חדשה ומעוניינים לוודא שאין בעיות בצנרת המים? קו המים של הבניין איננו עובד כראוי ואתם זקוקים לשירותי החלפת צינור מים ראשי? לשם כך, יהיה עליכם לפנות אל המומחים בתחום: א.ר מומחים. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום איתור וגילוי נזילות מים ובעיות איטום. כמו כן, עובדי החברה משתמשים בציוד המתקדם ביותר לצורך ביצוע המשימה. כך ניתן לייעל את תהליך העבודה ולמצוא את התשובה במהירות.

שימוש מדויק במצלמה תרמית לאיתור הנזילה

אומרים שהאדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק. אכן, אנו נמשיך וננסה לנהל חיי יום-יום עמוסים אך שגרתיים ומוכרים. כך נשלוט בגורלנו – או לפחות כך נחשוב. עם זאת, מעבר לפינה, תגיע ההפתעה, כאשר לפתע תיווצר נזילת מים או יופיעו סימני עובש ורטיבות. כך או כך, כדי להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר, יש לבצע את הפעולה הבאה: איתור נזילה בצנרת.

ישנן דרכים שונות לאתר נזילת מים, כאשר צוות העובדים של א.ר מומחים מבצעים כל אחת מהן בהצלחה. למשל, איתור נזילה מצלמה תרמית תסייע רבות בביצוע המשימה. בזכות הצילום התרמוגרפי, בעלי המקצוע יאתרו את מקור הדליפה. זאת, בהתאם להפרשים בין הטמפרטורות. בהתאם לתמונה המתקבלת, ניתן יהיה לזהות את התפשטות המים באזור, להבין את חומרת הבעיה – ולהתאים לכך את המענה הדרוש.

לאבחן את המצב ולטפל בו – עם א.ר מומחים

כדי להימנע מהשלכותיה החמורות של נזילת מים, חשוב ביותר לשים לב לסימנים המקדימים. החל מסימני רטיבות, שינוי בצבע של אריחי הרצפה והקירות, קולות של מים בתוך הקיר וכן הלאה – סימנים אלו ואחרים יכולים להעיד על נזילת מים או במקרים חמורים יותר אף על פיצוץ בצנרת. כדי להבין מהי הבעיה, כיצד ניתן לטפל בה וכן הלאה, אתם מוזמנים לפנות אל א.ר מומחים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4526283

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here