מדריך קניית מאווררי תקרה שקטים בשנת 2021

0
1215
מדריך קניית מאווררי תקרה שקטים בשנת 2021
קרדיט bigassfans.co.il

מאווררי תקרה שקטים נפוצים בבתים ישראלים רבים. הם שימושיים במיוחד במהלך הקיץ, כשהאוויר כל כך לח והטמפרטורות גבוהות. חסרון נפוץ בשימוש במאווררי תקרה הוא שהם נוטים להיות די רועשים, אבל החדשות הטובות הן שקיימים היום מאווררי תקרה שפועלים מבלי להפריע.

אז איך בוחרים מאווררי תקרה שקטים בדגמים הטובים ביותר? מדריך זה מדגיש את ארבעת השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון ולהפחית את האפשרויות שלכם לבחירת מאווררי התקרה השקטים ביותר.

1. מאווררי תקרה עם שלושה להבים

מאווררי תקרה שקטים מהדגמים הטובים ביותר זמינים עם שלושה להבים ומנגנון תאורה. בזכות הסגנון הפשוט, ויחד עם זאת האלגנטי של מאווררים אלו, הם מוסיפים נופך של עיצוב פנים מסוגנן לבית שלכם.

מאווררים אלו מתוכננים לפעולה שמבוססת על יעילות אנרגטית גבוהה יותר ממנועים של מאווררי תקרה סטנדרטיים. למרות שהמנועים שלהם חזקים, הם שקטים יותר ממנועי מאווררי תקרה סטנדרטיים.

מאווררי תקרה שקטים בדגמים אלו זמינים עם שלושה להבים, ערכת תאורת LED משולבת שניתנת לעמעום, וללהבים יש עיצוב זוויתי שמאפשר למאוורר להפיק משב רוח עוצמתי כאשר אתם צריכים השפעת קירור עוצמתית.

2. מאווררי תקרה שקטים לחדרים קטנים

לחדרים קטנים, יש צורך בהתקנת מאווררי תקרה קטנים, שנחשבים כאפשרויות נהדרות לחדרי ילדים או אפילו לחדרים קטנים לאורחים.

העיצוב הפשוט והקלאסי של מאווררי תקרה שקטים בדגמים אלו נחשב כהטבה לבעלי בתים שאינם מעוניינים בהתקנת מאווררים שלוקחים יותר מדי תשומת לב בחדר. הצבע הלבן הוא ניטרלי ומאפשר למאוורר להשתלב עם רוב העיצוב הקיים. למאווררי תקרה אלו יש חמישה להבים, והודות לגובה הלהב של 13 מעלות, הם מותאמים כדי לאפשר תנועה אידיאלית וביצועי שיא.

זהו גם אחד הדגמים הטובים ביותר של מאווררי תקרה בפרופיל נמוך שעדיין כוללים חמישה להבים, כך שאין צורך בתקרה גבוהה.

3. מאווררי תקרה בעיצובים אומנותיים

מאווררי תקרה שקטים בעיצובים אומנותיים ובדגמים הטובים ביותר כוללים שישה גופי תאורה. קריסטלים הם חלק מהאביזרים שבדרך כלל משולבים במאווררי תקרה אומנותיים, שהופכים אותם ליצירת מופת שתרגש את כל האורחים.

מאווררי תקרה אלו מתאימים להתקנה בחדרים קטנים יחסית, כמו חדרי שינה וחדרי מגורים קטנים עד בינוניים. העיצובים והסגנונות המשמשים בדגמים אלו של מאווררי תקרה שקטים מעניקים להם משיכה אסתטית. הם כוללים סגנונות גימור מתכתיים שמשתלבים יפה עם הגבישים. הקריסטלים מחזירים או מהנורות המשולבות, מה שהופך את החדר למואר יותר.

4. מאווררי תקרה שקטים לחדרי עבודה ביתיים

עבודה מהבית אף פעם אינה קלה, לכן הפיכת חדר העבודה הביתי לנוח ככל האפשר היא שיקול עיקרי עבור בעלי בתים שעובדים מהבית.

מאווררי תקרה שקטים מהדגמים הטובים ביותר לחדרי עבודה ביתיים צריכים להיות חזקים מספיק על מנת לספק משב רוח עדין במהלך העבודה. הם צריכים גם לפעול בשקט כדי לוודא מניעת הסחות דעת מהעבודה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here