קבלן עבודות גמר

0
1424
קבלן עבודות גמר

חשיבות הבחירה של קבלן עבודות גמר היא גדולה. בין אם אתם בונים בית פרטי ובין אם אתם יזמים אשר בונים בניין משרדים מדובר בתהליך ארוך בעל מרכיבים רבים המצריך בבחירה של אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רבים. ספקים, מהנדסים, אדריכלים, מעצבים ועוד מגוון גדול של ספקים, כל אחד בתחומו, החל בקבלן אשר יבנה את היסודות, דרך הקבלנים אשר יניחו את תשתיות החשמל והאינסטלציה וכלה בקבלן אשר יבצע את עבודות הגמר. עם זאת, ישנן חברות רבות לניהול פרויקטים המספקות את שירותיהם של כל אנשי המקצוע לביצוע הפרויקט.

תפקידו של קבלן עבודות גמר

קבלן עבודות גמר יתחיל את תפקידו בשלבי הסיום של הבניה על מנת שיהיה ראוי למגורים או אכלוס של משרדים, מפעלים וכדומה. בין השאר יהיה הקבלן אחראי על עבודות הטיח, צביעת פנים וחוץ המבנה, עבודות הריצוף, האיטום ובידוד הגג והשלמת התשתיות של החשמל והאינסטלציה. אם כן, על הקבלן אחריות רבה במספר לא מבוטל של אלמנטים בפרויקט וחשיבותו להשלמת המשימה באיכות הגבוהה ביותר היא מכרעת.

קבלן עבודות גמר – כיצד תעשו את הבחירה הנכונה?

בראש ובראשונה הקבלן צריך יהיה להיות בעל רישיון מטעם משרד הבינוי והשיכון וכמו כן להיות רשום כקבלן מאושר באיגוד הקבלנים הארצי.
בשל החשיבות הגדולה שיש לעבודות הגמר תהליך הבחירה בקבלן טוב אינו תהליך שאין להקל בו ראש. מלבד איכות העבודה, קבלן עם ניסיון גם יבצע אותה במהירות וביעילות, דבר אשר יחסוך זמן, כסף ומשאבים רבים. עם זאת ואף חשוב מכך, עבודה עם קבלן חסר ניסיון אשר יבצע עבודה לקויה יכולה להביא לפגמים העלולים לסכן את הדיירים המתאכלסים במבנה. כמו כן כיום, בעידן הרשתות החברתיות ניתן לקרוא ביקורות או לחילופין המלצות וכמו כן לראות את תיק העבודות של הקבלן. הוותק והניסיון של הקבלן יהוו יתרון בולט בבחירתו מפני שלקבלן עם ניסיון יהיו פרויקטים רבים אותם ביצע בעבר ומוניטין של אמינות ואיכות העבודה ובנוסף תוכלו לדעת שיש על מי לסמוך שלא ייקח כסף ויעלם.

אלפי לקוחות לא טועים

לחברת 'שלומי בניה ושיפוצים ניסיון של למעלה מ – 40 שנים. ברזומה של החברה פרויקטים רבים והיא מעסיקה את אנשי המקצוע מהשורה הראשונה בארץ. לחברה ניסיון בכל תחומי הבנייה, החל מבניית השלד וכלה בהגשת המוצר המוגמר ללקוח. אז בפעם הבאה שתחפשו קבלן עבודות גמר אנו ממליצים לכם לשקול בחיוב לפנות למומחים של 'שלומי בניה ושיפוצים' לקבלת יעוץ ראשוני איך להפוך את הפרויקט שאתם חולמים עליו מחלום למציאות.

עבודות גמר שיפוצים בירושלים

עבודות גמר שיפוצים לפרויקטים בסיומם או למבנים קיימים מעניקות את הטאצ' הסופי לפרויקט. גם אם מדובר בפרויקט חדש של בניית בניין משרדים או בית פרטי, לקבלן חשיבות רבה במגוון רחב מאוד של תחומים עליהם הוא אחראי. כשמדובר בהוצאה של סכומי כסף לא מבוטלים, זמן, משאבים ולוגיסטיקה ישנה חשיבות גדולה ביותר בבחירת הקבלן. העבודות עליהן אמון הקבלן של עבודות הגמר יהיו לרוב עבודות טיוח וצביעה פנימית וחיצונית של המבנה, עבודות תשתית החשמל והאינסטלציה, הריצוף וכמו כן בידוד ואיטום המבנה. ישנם לקוחות המעדיפים לעבוד עם קבלנים שונים, כל אחד בתחומו וישנם כאלו המעדיפים לעבוד עם חברה אחת המאגדת בתוכה את כל אנשי המקצוע הדרושים לפרויקט. אבל איך נדע לבחור את הקבלן הנכון? בשביל זה המומחים שלנו פה.

בחירה נכונה של קבלן עבודות גמר שיפוצים

מספר הקבלנים בשוק הוא עצום ובקלות אפשר ליפול עם קבלן שרלטן או כזה אשר אין לו ניסיון רב בפרויקטים. על כן, ראשית נוודא שלקבלן יש רישיון מטעם משרד הבינוי והשיכון וכמו כן שיש ברשותו תעודת קבלן רשום מטעם איגוד הקבלנים. כמו כן, לניסיון ו-וותק משקל חשוב בבחירת הקבלן. וודאו שלקבלן עבודות גמר ושיפוצים אותו תבחרו ישנם מוניטין וניסיון במספר פרויקטים בעבר.
בנוסף, לשמחתנו אנו חיים בעולם הדיגיטלי בו תוכלו לקבל עצות, לשמוע ביקורות ולראות באתרים של הקבלנים את העבודות אותן ביצעו. אך עם זאת, חשוב שתבדילו בין וותק וניסיון. ישנם קבלנים אשר נמצאים שנים רבות בשוק אך ניסיונם בתחום אותם תשכרו מועט.

אמנם בחירה שכזאת כרוכה במחקר מעמיק ומורכב אך מחקר שכזה הכרחי מפני שמדובר בסופו של דבר בהוצאה גדולה שיכולה להביא לעוגמת נפש גדולה אם לא העבודה לא תתבצע כראוי. יחד עם זאת ואפילו חשוב הרבה יותר היא העובדה שעבודת גמר שיפוצים בסטנדרטים נמוכים עלולה להוות סיכון בטיחותי ולסכן את בני הבית.

עבודות גמר ובנייה – רק עם בעלי ניסיון

לחברת 'שלומי בניה ושיפוצים' ניסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ – 40 שנים בכל תחומי הבנייה ובפרט בעבודות גמר שיפוצים. אנחנו לא מתפשרים על מצוינות, אמינות והשירות אותם אנו מחויבים לספק ללקוחותינו. כמו כן לחברה ניסיון רב ומוכח באלפי פרויקטים כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש. אז בשיפוץ הבא שלכם עשו לנו צלצול ואנו נתכנן ביחד איך העבודה תתבצע לשביעות רצונכם המרבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here