פעילויות מומלצות לימי גיבוש

0
1134
פעילויות מומלצות לימי גיבוש

בכל מקום עבודה העובדים שנמצאים במהלך כל היום, הם בעצם המנוע שמניע את תהליכי העבודה שמתרחשים. אם בנושא של מענה טלפוני, שירות, שימור לקוחות קיימים וגם כמובן הבאת לקוחות חדשים.

הנהלת החברה מתעדכנת באופן שוטף בתהליכי העבודה שכל עובד מבצע, אם בעזרת מנהלי מחלקות שמעבירים דיווח או באמצעות משובים ושיחות פידבק מדי חודש. הקשר בין העובד והמעסיק מוכרח להיות אמיתי וטוב, זה אחד מהגורמים המרכזיים לשביעות רצון של העובד במקום עבודתו וכך לתפוקה שלו בעבודה.

ימי גיבוש לעובדים

כדי לשמור על מורל גבוה של כל העובדים, מומלץ לפנק אותם מדי פעם בפעילויות מהנות וכיפיות במהלך יום העבודה. לדוגמה ניתן לערוך ארוחת צהריים משותפת על חשבון החברה עם כל העובדים, חלוקת בונוסים מדי רבעון ואף חלוקת פינוקים מתוקים שיעשו להם שמח בבטן ובמצב רוח.

אחת מהפעילויות שמומלץ לערוך לעובדים באופן קבוע, לפחות פעמיים במהלך השנה, הוא יום גיבוש מהנה לכולם. ביום הגיבוש העובדים ייהנו מפעילות שונה ומיוחדת במהלך היום, וגם יכירו לעומק בצורה טובה יותר אחד את השני. דבר שיגרום לאיחוד וגיבוש בין כולם וכך העלאת המורל של העובדים.

ריכזנו עבורכם מספר פעילויות מומלצות לימי גיבוש מדליקים שתוכלו לערוך לעובדים:

פארק מים

פעילות מומלצת במיוחד לימי הקיץ החמימים היא יום גיבוש וכיף בפארק מים מרענן. בימי הקיץ הימים חמים וארוכים, ולעיתים מעייפים יותר. לכן יום גיבוש מרענן בפארק מים יכול להיות הפתרון המושלם עבור העובדים שלכם.

כך כולם יוכלו להשתכשך במים הקרירים, ליהנות ממתקני מים נועזים או סתם להשתזף על שפת הבריכה. מומלץ לערוך תחרויות ופעילויות מים לכל העובדים, כך תוכלו לשמור על המורל והגיבוש של כולם באותו היום – כי הרי זו המטרה העיקרית של יום הכיף הזה 😊

פיקניק בים

פעילות נוספת ומומלצת לימי הקיץ עבור העובדים היא פיקניק טעים ומגבש על שפת הים. הים ידוע בתכונותיו המרגיעות והשלוות, לכן עריכת פיקניק מפנק לכל העובדים יכול להיות פעילות נהדרת לעובדים שלכם. כדאי לערוך מספר משחקי חברה שכולם יוכלו לשחק ביחד, וכך להכיר אחד את השני יותר טוב.

מכיוון שמדובר במזג אוויר חם ואוכל שיוגש באותו היום, הקפידו להצטייד באביזרי קירור מספיקים שיוכלו לקרר את האוכל ולשמור עליו טעים, איכותי ובריא. במידה ואתם נעזרים בחברת קייטרינג שמכינה עבורכם את האוכל ליום הגיבוש, בררו האם הם יוכלו לספק גם ציוד נלווה שישמור על האוכל כמו מקרר נייד, צידניות, קרחונים וכו'.

סדנת צחוק

במידה ויום הגיבוש יוצא בימי החורף הקרירים, מומלץ להעביר אותו עם הרבה הומור וצחוק מתגלגל. פעילות נהדרת לכל עונה בשנה היא סדנת צחוק מגבשת לכל העובדים ולכל יום כיף. את הפעילות יעביר מפעיל מקצועי שיגיע עם רקע מקדים על החברה והעובדים, כך שהוא יידע בדיוק אילו בדיחות וסיפורים משעשעים לספר.

בנוסף לסטנדאפ שהוא יעביר, כולם יוכלו ליהנות עם מגוון משחקי אלתורים משעשעים שאף אחד לא יישאר אדיש אליהם! משחקי האלתורים יבוצעו בקבוצות כך שכל העובדים יוכלו לקחת חלק בסדנה המהנה, וכמובן ישתפו פעולה אחד עם השני לצורך גיבוש ואיחוד של כולם.

עוד הצעות ורעיונות תמצאו כאן: https://www.karamel.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here