פירוק והרכבת ארונות

0
2369
פירוק והרכבת ארונות

הארון הוא אחד הרהיטים החשובים ביותר בחדר. לא זו בלבד שהוא שומר על כל העניבות, השמלות, החצאיות, החולצות המכופתרות ואביזרי הביגוד השונים עבורנו, לא פעם הוא מקום אחסון נהדר עבור חפצים כמו כלי מיטה וכלי מטבח. אבל מה קורה כאשר יש צורך לפרק את הארון כדי להעביר אותו למקום אחר? או אז חשוב לקרוא לאיש מקצוע העוסק בפירוק והרכבה של ארונות. 

עוברים דירה? אל תפרקו את הארון לבד

מעבר דירה הוא הזדמנות נפלאה לרענן מעט את הסביבה שבה אתם גרים, לחדש את הרהיטים ולהעביר למקום משכנכם החדש את הארון היקר מפז. יש כאלה שמעדיפים "לחסוך" בכסף ולפרק את הארון בכוחות עצמם, אך פעמים רבות הם מגלים עד כמה הם טועים. לא זו בלבד שפעולות פירוק והרכבה של ארון בלתי מקצועי עלולות לגזול זמן יקר, הן גם עשויות לגרום נזק לארון עצמו ולגרור תיקונים מיותרים. כך לפני שאתם חושבים לפרק את הארון שלכם, תנו לאנשי מקצוע מיומנים לעשות את העבודה. 

פירוק והרכבה מקצועיים – איך עושים את זה?

אם אתם מעוניינים לפרק את הארון היקר שלכם ולהרכיב אותו מחדש בבטחה, חשוב לקרוא למתקן ארונות שיש לו ניסיון בתחום. פירוק והרכבת ארון מתבצע בשיטתיות:

  • מקבל את הקריאה – ראשית, אתם מתקשרים לבעל המקצוע כדי להזמין את השירות. כבר בשלב הזה הוא ישאל אתכם איזה סוג ארון יש לכם ויעריך את הסכום שאותו תשלמו על העבודה. 
  • בוחנים את הארון – הדבר הראשון שעושה איש המקצוע כאשר הוא מגיע אליכם, הוא לבדוק את הארון מקרוב: האם מדובר בארון קיר? או אולי בארון הזזה? כדי לפרק ולהרכיב את הארון בבטחה, עליו להבין מהו המנגנון המרכיב את הארון ומהי הדרך הטובה והמהירה ביותר לפרק ולהרכיב אותו. 
  • הצעת מחיר – כשהתמונה ברורה יותר, איש המקצוע יתם לכם הצעת מחיר הכוללת פירוט של כל הפעולות שהוא יבצע. 
  • פירוק והרכבה – כשהוא מצויד בכלים מקצועיים, מתקן הארונות מפרק בזהירות את הארון, כאשר הוא מניח בזהירות בצד את חלקיו. לאחר מכן, הוא מרכיב את הארון במקומו החדש, בהתאם לדרישות הלקוח. 
  • פירוק והרכבה באחריות מלאה – בסיום הרכבת הארון, איש המקצוע הולך לדרכו, לא לפני שהוא לוקח אחריות מלאה על העבודה שנעשתה. כך שאם אתם נתקלים בבעיה כלשהי, אתם תמיד מוזמנים לפנות אליו.

מיהו מתקן ארונות איכותי?

כאמור, פירוק והרכבה של ארון צריך להיעשות על ידי איש מקצוע בלבד. אם אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהארון שלכם נמצא בידיים טובות במהלך פירוק והרכבה, חשוב להשקיע זמן ולבחור את איש המקצוע המתאים. בררו לגבי המקצועיות והניסיון של האיש בתחום תיקוני הארונות, פירוקם והרכבתם. כדאי ללמוד יותר על התחום ולברר אילו אנשי מקצוע קיימים בו. שנית, נסו לאסוף המלצות מכמה שיותר אנשים. אלה יכולים להיות בני המשפחה שלכם שהתנסו בפירוק והרכבה של ארון, או גולשים ברשתות החברתיות השונות. מעבר לכך, אתם יכולים לבחון גם את איש המקצוע בעצמכם. ולבסוף, שיחת הטלפון הראשונה שלכם עם מתקן הארונות יכולה להעיד רבות על אופיו. אתם יכולים לבחון אם הוא ממהר לסגור אתכם מחיר, או שהוא דווקא קשוב אליכם, שואל שאלות לעניין ומגיע במהירות כדי לבצע את העבודה. 

פירוק והרכבה עם ולדי ארונות

עוברים דירה וצריכים לפרק ולהרכיב מחדש את הארון שלכם? בחברת ולדי ארונות יעשו הכול כדי שתעברו את המעבר בשלום. פירוק והרכבה של ארונות זמינה בכל עת, לצד שירותים מגוונים נוספים הכוללים תיקון ארונות הזזה והתקנת גלגלים חדשים, תיקוני נגרות או הרכבת ארונות שנרכשו מאיקאה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here