עיצוב בתים בסגנון מודרני

0
85
עיצוב בתים בסגנון מודרני

עיצוב בתים בסגנון מודרני הוא עולם שלם של אפשרויות. בפרט ישנם לא מעט טרנדים עדכניים שמרחיבים את היריעה ומאפשרים לכל אחד ואחת ליצור בית שמשקף היטב את מי שהם ואת האופן שבו הם מגדירים בית. זהו גם אחד מתחומי המומחיות של שלומית גליקס – לשלב באופן מיטבי טרנדים שונים לכדי תוכנית מגובשת ועיצוב פנים סוחף.

עיצוב בתים בסגנון מודרני – טרנדים בולטים

* מינימליזם – המשפט Less is More, שמשויכת לאדריכל המפורסם מיס ון דר רוהה, נאמר לראשונה לפני כ-100 שנים. גם היום הוא מתווה את הדרך לעיצוב פנים עכשווי ומרהיב במיוחד, כשדווקא בגלל מיעוט האלמנטים בחלל כל אחד מהם זוכה למלוא תשומת הלב המגיעה לו.

* חומרים טבעיים – עוד טרנד בולט בימינו הוא העדפה של חומרים טבעיים. בפרט מומלצים העץ והאבן, וגם לזכוכית ולטקסטיל טבעי יש מקום בעיצוב החללים השונים של הבית. הסיבה לפופולריות היא הכמיהה של כולנו לחיבור לטבע, והתחושה החמימה שמייצרים חומרים אלה.

* מקסימום אור – חלל מואר הוא חלל מרשים. בפרט כדאי למקסם את כמות האור הטבעי שנכנסת לכל חדר, לאורך כל שעות היום, ולשם כך אפשר להשתמש בחלונות גדולים ואפילו חלונות ענק במקומות שבהם הדבר אפשרי.

* צבעוניות יוצאת דופן – גם בלי להשתמש ביותר מדי צבע, אפשר ליצור חללים מעניינים במיוחד – בזכות נגיעות מדויקות של גוונים יוצאי דופן וחיבורים ייחודיים של צבעים שונים.

* מיקרו ליבינג – קונספט שמאפשר מודולריות במטרה לנצל מרחב כזה או אחר ליותר ממטרה אחת (למשל גם עבודה וגם שינה).

שילוב מדויק של טרנדים עכשוויים ואמיתות נצחיות

אחד האתגרים העיקריים במסגרת עיצוב בתים הוא להביא לידי ביטוי טרנדים עכשוויים בצורה מדויקת. אופנות, מטבען, משתנות עם השנים, וכשמעצבים דירה או בית המטרה היא נחת ארוכת טווח. שלומית גליקס אמונה על שילוב מדויק של טרנדים עדכניים עם מוטיבים קלאסיים ואמיתות נצחיות, כך שהבית ייראה נפלא גם בעתיד הנראה לעין ואפילו בעוד שנים רבות. כמו כן היא מקפידה על התאמה מושלמת של כל פינה בבית למאפייני בני הבית וההרגלים שלהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here