מתי נדרש בדק בית

0
59
קרדיט - Canva

בדיקת בית לפני קניה של דירה בבניין חדש מתבצעת להערכת מצבו הנוכחי של הנכס, איתור ליקויים או ליקויי בניה והפרות של סטנדרטים עדכניים. גם במהלך הבדיקה נבדקות התאמה או הפרות של תיעוד התכנון ומצבם של קונסטרוקציות נושאי עומס. על סמך תוצאות ההערכה נקבעת מסקנה שבהמשך תוכל לשמש בסיס לדרישת תיקון ליקויים או פיצויים מהחברה המבצעת את הבניה בפועל.

מקרים בהם נדרשת הערכת מומחה לבניין

בדיקת בנייה של דירה מתבצעת במקרים הבאים:

  • קבלת דירה בבניין חדש לפני חתימה על אישור מסירה;
  • רכישת בית בבניין מגורים ישן;
  • איתור ליקויי בנייה ואיכות עבודות הבנייה, ההתקנה, התיקון והגימור.

זהו סט של עבודות המבוצעות על ידי מומחים עצמאיים תוך שימוש בטכניקות הנדסיות מיוחדות. בבדיקה נעשה שימוש גם בציוד וכלים נוספים המאפשרים לקבוע את מצבו העדכני של הנכס בצורה מדויקת ככל האפשר ולזהות את כל הליקויים הקיימים, לרבות נסתרים. איכות הקירות, הרצפות, התקרות, הגימור, החלונות והדלתות נתונה להערכה. כמו כן, במידת הצורך, בודקים את מצב הגימור, משווים את איכות וסוג החומרים המוצהרים והמשתמשים בהם.

בעת זיהוי הפרות וליקויים בעבודה, המומחה, במסקנתו, מתאר בפסקאות נפרדות את כל הנקודות והסיבות ונותן המלצות והערכות לתיקונם, במידת האפשר. כתוצאה מכך, נקבעת מסקנה סופית המציינת את עלות החזרת המצב התקין של המקרקעין.

מומחיות בנייה עצמאית נחוצה גם במצבים הבאים:

  • הערכת מצב הדיור לאחר הצפה על ידי שכנים או במצבי חירום אחרים;
  • כדי לאשר את התרחשות מקרה ביטוח, לחשב את היקף הנזקים ועלותם המדויקים;
  • לקביעת השווי בעת חלוקת מקרקעין בעת ​​גירושין, חלוקת הרכוש.

הלקוחות הזקוקים להערכת נדל"ן יכולים להיות לא רק אנשים פרטיים, אלא גם ישויות משפטיות, למשל, חברת בנייה, קבלנים ואחרים.

בחירת חברת בדק בית

נושא המחיר במקרה זה אינו מכריע, ניתן למצוא אנשי מקצוע שיבצעו בדיקה איכותית בעלות סבירה במיוחד, או לשלם פי שניים ממחיר השוק הממוצע ועדיין לא להגיע לתוצאה הרצויה.

כדי להגן על עצמך ולהבטיח את איכות הבדיקה ככל האפשר, עליך לברר על המוניטין של החברה מחברים שהשתמשו בשירותיה, בפורומים באינטרנט על מנת למצוא חברת בדק בית מומלצת.

כדאי בהחלט לברר כמה זמן החברה קיימת בשוק זה, שכן שנים רבות של ניסיון מאפיין אותה כשותף אמין המסוגל לפתור את המצבים החריגים ביותר.

בודק בית – מיכאל סורקין, חברה שפועלת בתחום ליקויי בניה ותשתיות מעל 30 שנים שבהחלט מעיד על ניסיון רב של מיכאל שהוא מפקח בכיר בתחומו כל זה תוך ליווח אישי ויחס חם לכל לקוח.

רשימת ההסמכות והקורסים של בעל החברה ניתן לראות באתר. אז אם אתם מחפשים חברת בדק בית – צרו קשר עם מיכאל כבר עכשיו בטלפון 050-2470173.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here