לרענן את המרחב

0
371
קרדיט - pixabay

הבנתם שהמרחב שלכם זקוק לריענון, שהבית צריך שינוי כי משהו השתנה בחייכם, כי האנרגיה השתנתה, כי הצרכים שונים, התרחבתם או הגעתם למסקנה שלעציצים יש ערך חשוב בחלל הבית שלכם.

על כל סיבה שתעלה ברוחכם, בפגישת ייעוץ שיפוץ ועיצוב הבית, כמו גם הום סטיילינג  יחד איתי, תוכלו לקבל את המוטיבציה להניע את הפרויקט האישי שלכם, תקבלו מענה ואת הידע המקצועי כדי להתקדם באופן עצמאי על מנת לקבל את התוצאה שאותה תרצו לעצמכם.

נבחן יחד את הסגנון העיצובי אותו אתם מבקשים לעצמכם, יותר בוהו שיק? נגיעות זן יפני? הקו השוודי, אווירת אפריקה או שילוב אקלקטי של תרבויות?

נחשוב יחדיו מה האווירה הכללית אותה אתם מבקשים עבורכם בעזרת היכולת העיצובית להעביר בחלל.

ממתיחת פנים קלה בסלון לבניה מהיסודות

אצלי תוכלו לקבל מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב הבית שלכם, המשרד או חדר אחד בתוך מרחב הבית שלכם.

כחלק מחבילות השירותים אותם אני מציעה, תוכלו לבחור באפשרות של ליווי אישי לתכנון ועיצוב הבית שבה נבנה את כל המודל, ממראה הבית והצרכים שלכם אל התקציב לכל שלב במסע שלנו יחד. דרך הבנת החלומות, הסגנון העיצובי שלכם, הצרכים האמיתיים, מהתכנון אל הביצוע. לאחר הפגישה יתורגם המידע שאספנו יחד לסקיצות שיכללו את הריהוט, שינויים בקירות החלל, פתרונות אחסון וכדומה. את בחירת התוכנית המדויקת ביותר עבורכם נחזק בעזרת הדמיית מודל של השטחים הציבוריים בבית, ולאחריה נתחיל בתהליכי פגישת ייעוץ הום סטיילינג.

חבילת הזהב לייעוץ ממוקד

כשתבחרו בחבילת הזהב שלי, תקבלו מענה  למיקוד השינוי מתוך היכרות מעמיקה של מרחב המחיה שלכם.

נמקם מחדש את הרהיטים שלכם, נבחר את הטקסטורות והחומרים העדכניים ביותר שמתאימים לכם, לטעמכם, נעבור על פרטי טקסטיל וחפצי הנוי ליצירת הרמוניה מושלמת.

ומה עם המשרד שלך? הוא הרי הפנים של העסק הפרטי שלך. בעזרת מעטפת השירות הכוללת של סטודיו sol de vida  תקבלו את הנראות ומיתוג העסק באמצעות עיצוב הפנים. תקבלו שקט נפשי בעזרת אנשי המקצוע המובילים בעלי ניסיון, שפע יצירתיות ופתרונות חכמים עבור כל המרחב שצוות העובדים וההנהלה יעבירו חלק ניכר מהיום שלהם, בנועם בשלווה ובעיקר במרחב המאפשר יצירתיות ותחושת בית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here