הכן גגך לחורף

0
328
קרדיט canva

רבים מאיתנו מכירים ולא לטוב את הרגע הזה שבו מתחיל הגשם לטפטף בחוץ, רוצים להדליק מזגן ולהתכבל בבית המוגן, ופתאום מתגלות ההפתעות: שלולית בתוך הבית, בועות רטיבות בקיר, ועוד מן הסוג הזה. מי שטעם משהו מההפתעות הללו יודע היטב, כי הטעות הגדולה מכל בתחומי האיטום, הינה להמתין לרגע האמת. לכן, איתור מוקדם, גילוי נזילות מים לפני תקופת החורף, וטיפול בהן במהלך חודשי הקיץ הרגועים, הוא קריטי כדי להגיע לחורף ולא לסבול בו לחינם. אליעזר גרינברג, קבלן איטום בצפון בעל ניסיון של שנים בתנאי מזג האוויר באזור, מטפל מדי שנה במאות לקוחות שרואים את העתיד ובוחרים בשכל לאתר נזקים מהעונה הקודמת ולאטום את ביתם לפני הגשם. חשוב לדעת שבכל גג עלולים מדי פעם להיווצר סדקים, מזג האוויר המשתנה פוגע אט אט גם באיטום קיים, ויש לשים לב ולבדוק מפעם לפעם את מצב האיטום הכללי כדי שלא להגיע בלתי מוכנים לנזילות משמעותיות.

מתי מתכוננים לחורף

כל עונת חורף שעוברת על הארץ מותירה רישומים במבנים. הם אמנם קלים, אבל מצטברים, כך שבאופן כללי אחרי חורף ועוד חורף ועוד אחד, בהם נחלש האיטום, התרכך, נמס, התפורר, וכן הלאה, עלול להגיע חורף שיהיה המכה בפטיש ויפער את הסדק הממשי. לכן, אחרי כל חורף בעצם חשוב לבדוק את האיטום באופן מעמיק ומקצועי, לבחון את מצבו הנוכחי לאחר עונת החורף, ואת הטעון תיקון. במקרה בו האיטום המקומי הוא זפת, חשוב דווקא לבצע את הבדיקה לאחר ימי השמש הקשים, לקראת החורף ממש, שכן הזפת הינו חומר שהופך לנוזל בחום, וצבעו הכהה מושך קרני שמש, לכן לעיתים דווקא עונת הקיץ גורמת לו נזקים משמעותיים. מה שבכל מקרה חשוב הוא, להזמין איש מקצוע מנוסה עוד טרם בוא הגשם הראשון, ולהשאיר זמן מספיק לתיקון הדרוש תיקון. אליעזר גרינברג, קבלן איטום בצפון, מציין כי במיוחד באזור זה המשופע בגשמים ומצוין במזג אוויר חורפי יחסית לשאר אזורי הארץ החמים יותר, חשוב לעשות זאת.

איזה איש מקצוע להזמין

יועץ איטום מומלץ הוא איש מקצוע שמכיר לעומק את תחומי הבניין. זאת משום שלכל חומר בינוי ולכל סוג מבנה ושטח יש להתאים איטום באופן ספציפי, ואת זאת יוכל לעשות רק מי שמתמצא היטב בתחומי הבניין, הארכיטקטורה, החומרים והיתרונות והחסרונות של כל חומר איטום.

מעוניינים להכין את ביתכם לקראת החורף? צרו איתי קשר עוד היום וקבלו שירות אחראי, אמין, סופר מקצועי ואדיב במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here