גם בית מודרני יכול להשתמש בחומר בנייה טבעי עתיק

0
48
קרדיט לתמונה: nstone.co.il

בכל הכבוד לבנייה מודרנית, אין כמו בנייה בחומרים טבעיים ובמיוחד כאלה שמצויים באופן היסטורי ומסורתי באזור כמו שלנו. האבנים שמצויות לרשותנו כל כך מגוונות שאפשר ליצור מכל סוג הרבה מראות מודרניים בדיוק כמו מראות של אדריכלות מסורתית וקלאסית. כל זה תלוי בסוג האבן שאתם בוחרים להשתמש בה, לפי תכונות ויתרונות שלה ולפי המראה שלה שמשרת את הסגנון והטעם האישי שלכם. אפשר למצוא עירוב סגנונות או רק תוספת של אלמנטים מסוימים שרק הם יהיו עשויים מאבן כמו שילוב צבעים וחומרים שונים. מי שמחפש תוספת מעניינת כזאת, יכול ליצור שביל גישה לבית או שביל או רחבה בגינה בעזרת אבני מדרך בזלת, אבנים כהות באופן טבעי שמוסיפות מראה מעניין מאוד לכל בית בכל סגנון עיצוב, מודרני או קלאסי. אבני מדרך אפשר להציב אחת ליד השנייה לאחר יישור השטח כדי ליצור משטח דריכה ואפשר לקבוע בדיוק איך רוצים שייראה, בין אם אבנים רצופות כמו פסיפס או אבנים עם רווחים גדולים ומראה פראי טבעי ייחודי. את האבנים המנוסרות והמעובדות מציע לכם כבר שנים מפעל נופי אבן ושיש, מפעל שמתמחה באבן טבעית.

לא רק ירושלים

מאז שירושלים חויבה לבנות באבן טבעית כחיפוי, המראה הייחודי שלה הפך לסימן היכר לסגנון מסוים שמעדיף מראה טבעי, קלאסי, היסטורי ומלא משמעות וקשר לארץ. ברחבי הארץ כבר התאהבו מזמן בבתים כאלה שיש עליהם חיפוי אבן, והם נראים מצוין בכל סוג של אבן טבעית שיכולה להתאים לסגנון ולטעם שלכם. בתים כאלה נבנים על ידי אדריכלים שמתמחים בכך ומזמינים עבודות ניסור אבן לחיפוי אצל המומחים בלבד וזה בדיוק מה שהופך חיפוי כזה ליציב, איכותי ויפהפה במיוחד.

להשתמש בכל אבן לפי התכונות שלה

אבנים רבות מציעות תכונות שונות שאפשר לנצל את היתרונות שלהן גם לפי האסתטיקה שלהן ולפי המראה שאתם רוצים לתת לבית או לאלמנטים השונים שאתם רוצים להוסיף. יש אבנים שימושיות מאוד שנחשבות חזקות ובעלות צבעים ייחודיים שאותם אפשר לנצל בגלל האחידות שלהם, כמו אבן עצמון. זוהי אבן חזקה שהשימושים שלה הם רב גוניים ונשענים על העובדה שמדובר באבן בעלת צבעים די אחידים שיכולים לתת מראה רציף לכל מבנה. האבן חזקה ועמידה ומתאימה לשימושים רבים כמו חיפויים ובנייה של מדרגות, מעקות וקירות וגם לריצוף. מפעל נופי אבן ושיש מנסר ומעבד כבר שנים רבות אבנים טבעיות למטרת בנייה וחיפוי מהאבנים הטובות ביותר שאפשר להשתמש בהן למטרות שונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here