איך נראה תהליך שיפוץ בית פרטי בעייני מעצבת פנים?

0
1133
קרדיט: pixabay

יש כל כך הרבה דרכים לעצב בית. הסגנון, הריהוט, מבנה חלל הפנים. כולם משפיעים על החוויה שאתם מעבירים לדיירים בבית. ועל כן אתם לא רוצים ולא יכולים לוותר על שירותים מקצועיים שיאפשרו לכם ליצור עיצוב מיוחד במינו לבית שלכם. הפנייה לקבלת ייעוץ אצל מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים, תאפשר לכם הצצה לתהליך העבודה של מעצבת מנוסה במיוחד.

התאמה לסגנון האישי של דיירי הבית

אחרי חיים שלמים בבית המגורים של המשפחה שלכם, הגיע הזמן לקחת הפוגה מהעיצוב הישן ולתכנן מחדש את חלל הפנים של הבית. שיפוץ בית פרטי היא משימה כוללת שמאפשרת לכם לבנות את בית החלומות מחדש, תחת התנאים המתאימים לכם. אבל, כדי להצליח במשימה, אתם חייבים לראות את התמונה מעיניים מקצועיות של מעצבת פנים, ולהבין אילו החלטות ישרתו את הרצונות שלכם. בעיקר בכל מה שקשור לסגנון האישי, טווח האפשרויות הוא בלתי נגמר, ואתם רוצים וצריכים למצוא מעצבת פנים עם ניסיון בעיצוב בפנים בסגנון שלכם.

בחירות קטנות של מוצרים משלימים

כל מעצבת פנים מומלצת עובדת עם ספקים שונים כדי להשלים את העיצוב שלה. בחיפוש אחרי הרהיטים שישלימו את מראה חלל הפנים, המעצבת תבחר את הספקים על פי הסגנון שאתם רוצים ליצור. אם למשל, בחרתם לעבוד על עיצוב חלל פנים מודרני, ייתכן שחומר הגלם המרכזי של חלל המטבח יהיה אלומיניום. והמעצבת תבקש לפנות ישירות לספקים שמציגים קטלוגים שלמים של מוצרים באיכות הכי גבוהה שיש.

יצירת חלל טרנדי ושימושי

המטרה ביצירת עיצוב מודרני היא להפוך את חלל הפנים לנגיש, ולתת תחושה של מרחבים. על בסיס שימוש רב באור טבעי ובחומרים מורכבים, ועם טכנולוגיות בנייה מתקדמות, אתם תצליחו לבנות את חלל המשפחה המושלם לכם. כזה אשר יישמר בצורה האיכותית ביותר למשך שנים ארוכות מאוד. מעצבת הפנים תלווה כל שלב לאורך הדרך ותבחן בעיניים מקצועיות ומיומנות את ההחלטות שלכם, כדי שתוכלו לקבל את התוצר הסופי, ולהנות מהבית המשפחתי שתמיד חלמתם להחזיק.

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת ליצור עיצובי פנים מדהימים הוא לפנות לעזרת מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים. מלי מלווה לקוחות בכל רחבי הארץ כבר שנים, ומאפשרת להגשים חלומות של משפחות, עם עיצובי פנים שקולעים בדיוק לטעם האישי שלכם. כך שתהיה לכם חוויית מגורים מיוחדת במינה. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 054-4620273.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here