תכנון ובניה ירוקה? עם המומחים בתחום!

0
1043
תכנון ובניה ירוקה? עם המומחים בתחום!
מקור : אודי מסינגר אדריכלות ובניה ירוקה

תחום התכנון והבניה משנה את פניו לטובה, כאשר בשנים האחרונות נקודת המבט לתחום זה מתבססת על אדריכלות ירוקה. במילים אחרות, על מנת לנצל את השטח המדובר, ולהביא לידי ביטוי את התכנון כהלכה, יש לפנות אל אדריכל מקצועי; אדריכל המחזיק בגישה ירוקה כמו גם בניסיון ובידע רב בתחום עיסוקו.

כאשר אנו מדברים על אדריכלות ובנייה ירוקה, הכוונה היא לגישה מערכתית מודרנית; גישה הבאה לידי ביטוי בתכנון הבית הפרטי ובתהליך בנייתו. בין אם מדובר בניצול המגרש המדובר כראוי, בחינת כיווני השמש והרוח לטובת הדיירים שיגורו במבנה, ועד שימוש בחומרי גלם רלוונטיים – כך תתקבל התוצאה הטובה ביותר. על מנת להתחיל בתהליך התכנון והבנייה הירוקה, מומלץ לפנות אל משרד אדריכלים בשרון. אודי מסינגר הוא הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. תחום התמחותו של אודי מסינגר הוא אדריכלות ירוקה לבתים פרטיים בבנייה מתקדמת ו"רגילה". כמו כן, הוא מחזיק בניסיון של 20 שנה בתחום תכנון ובניית בתים ותוספות בניה.

לבנות בית או תוספת בניה קלה – בליווי מקצועי ומתאים

בית הוא הרבה מעבר לארבע קירות – הוא משמש כמרחב פרטי נעים, בטוח ומרווח; מרחב בו אנו יכולים לארח משפחה וגם לבלות זמן איכות עם עצמנו. כך או כך, אם תמיד חלמתם לגור בבית פרטי העונה על הצרכים והדרישות שלכם, זהו הזמן לפנות אל אדריכל בתים פרטיים. כך, תוכלו להגשים את חלומכם – תוך תכנון מוקפד, בנייה ירוקה ומתקדמת, ועמידה בתקציב הרלוונטי.

במקביל, אם אתם אוהבים לגור בביתכם הנוכחי, אך מעוניינים להרחיב אותו, זהו הזמן לפנות אל אודי מסינגר לצורך תוספת בניה קלה. היתרונות של פעולה זו הם רבים: החל מפרק זמן הבניה המהיר, עמידות המבנה ועד מחיר הפעולה. על ידי שיתוף פעולה עם הגורם המקצועי בתחום, יתקבל המענה המרשים ביותר ובסטנדרט גבוה.

ליהנות מהדרך ומהתוצאה

בין אם מדובר בתכנון ובנית בית פרטי ובין אם מדובר בביצוע תוספת בניה קלה, יש לבצע משימות אלו כהלכה. לשם כך, מומלץ ליצור קשר עם אודי מסינגר. למומחה זה, המשמש כיום כהנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, ניסיון קודם גם כקבלן בניה וכמנהל פרויקטים. לאורך תהליך העבודה, הלקוחות נהנים מתהליך תכנון יצירתי ומשמעותי – כאשר הפתרונות המתקבלים הם מרשימים וברמה גבוהה. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-7057780

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here