קצת על עבודות גבס

0
1335
קצת על עבודות גבס

אחד החומרים השימושיים ביותר בעת שיפוץ ושדרוג של מבנים ודירות הוא גבס. עבודות גבס מאפשרות לנו ליצור מחיצות, נישות ומדפים בצורה קלה יחסית, אסתטית ומהודקת.

עבודות גבס – יתרונות

עבודות גבס הפכו להיות מאוד פופולאריות בעיקר בזכות של שלושה מרכיבים שונים. הראשון, הינו מחירו הזול ביחס לבנייה מבלוקים, השני, הינו זמן הבנייה הקצר והשלישי הינה האפשרות לפרק ולהסיר אותה באופן קל ומהיר. שלושת המרכיבים הללו, הופכים את האפשרות לביצוע עבודות גבס, לכדאיות ומשתלמות מאוד, לצורך חלוקה מחדש של חללים בתוך הבית, או חללים בתוך משרדים או בתי עסקים.

עבודות גבס – שימושים

עבודות גבס יכולות לשמש אותנו למספר רחב של אלמנטים בתוך המבנים.

  • תקרת גבס – יצירה של תקרת גבס מאפשרת לנו להנמיך את התקרה על מנת ליצור מקום מעבר לתעלת מיזוג האוויר, או להסתרת סדקים או תקרות ישנות שלא נבנו בקפידה. כמו כן, ניתן לבצע הוספה של אלמנטים צורניים והוספה של נקודות מאור דקורטיביות.
  • קיר גבס – אחד השימושים של עבודות גבס הינו יצירה של קירות מגבס המחלקות את החלל מחדש, להסתיר ולסדר קירות פנים דירתיים שנבנו לא בהקפדה ולא באופן ישר ומדויק.
  • מחיצת גבס – בנייה של מחיצות גבס מתאימה בעיקר לחללי עבודה בהם אנו רוצים ליצור גם אינטימיות וגם שיתוף בין העובדים. מחיצת גבס יכולה לאפשר גם יצירה של יחידת הפרדה בין מטבח לסלון, או סלון לחדר עבודה.
  • נישות – עבודות גבס מאפשרות לבנות יחידות מדפים, קירות למערכות מולטימדיה ביתיות ועוד. נישות מגבס הינן פופולאריות מאוד, מאחר והן משתלבות עם החלל ועם הקיר, לא גורעות ממנו ומשדרות ניקיון המתאים לעיצוב עדכני ומודרני.

בעת שיפוץ דירה, בית או מקום עבודה, יש לשקול לחיוב שימוש במגוון עבודות גבס על מנת לקבל פתרונות מעניינים, שימושיים ואיכותיים, בעלויות לא גבוהות. חברות שיפוצים, המתמחות במגוון עבודות גבס, ישמח לעמוד לשרותכם, תוך ייעוץ אישי וקפדני, ועד לביצוע גמר עבודה מושלם.

עבודות גבס בצפון

חברת שיפוצים מבצעת עבודות גבס בצפון ובכך למעשה מבטיחה ללקוחותיה את יצירתו של הבית המרשים והמעוצב מכל. חברתנו בעלת ניסיון עשיר בתחום השיפוצים ומכירה את תחום העבודה ויצירה מגבס מקרוב. חברתנו מקפידה על הענקת השירות המקצועי והאמין ביותר בתחום, זאת בהתאמה מלאה לצרכיו של הלקוח ותוך עמידה מדויקת בלוח הזמנים ובתקציב אשר נקבע מראש למשימה זו.

יתרונותיהם של עבודות גבס בצפון

כיום כמעט וכל שיפוץ כולל עבודות גבס בצפון. בשנים האחרונות מגמת העבודה עם גבס נדמה כאילו והשתלטה על עולם השיפוצים, דבר שאינו מפתיע כלל לאור היתרונות הרבים של סוג עבודות אלו.

  • מהירות – בנייה בגבס יכולה להימשך יום אחד כיוון שמתייבש במהירות בתוך שעות ספורות. לעומת זאת, במידה ואתם בוחרים בבנייה של קיר לבנים, הרי שזו עבודה אשר תימשך לפחות ארבעה ימים.
  • עלויות נמוכות – חומרי הגלם הדרושים לשם יצירתן של עבודות גבס הינם זולים מאוד ומשתלמים הרבה יותר לעומתם של חומרים אחרים.
  • עיצובים מיוחדים – הגמישות של הגבס מאפשרת לאנשים רבים ליצור את הנישות המועדפות עליהם ברחבי הבית. נוחות העבודה עמו מאפשר ליצור כמעט כל צורה אשר תרצו ליצור ולעצב.
  • בידוד יעיל במיוחד – למרבה הפלא, דווקא קירות אשר עשויים מגבס מפגינים יכולות בידוד טמפרטורה מרשימות במיוחד. דבר אשר יכול לסייע לחיסכון בצריכה האנרגטית של דיירי הבית, כך נוכל לשמור על הטמפרטורה האופטימלית, הן בקור והן בחום.

הפתרון המושלם לעיצוב הבית מחדש

אין ספק כי עבודות הגבס כיום מאפשרות מרווח עיצובי רחב בהרבה מאשר בעבר. כיום הגבס נמצא כמעט בכל בית ומסייע ביצירתן של נישות מיוחדות ואפילו קירות והנמכות לתקרה. חברת שיפוצים תשמח להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי שלה, כך שאתם תוכלו ליהנות מן השירות המיומן והאיכותי ביותר בתחום השיפוצים והעיצוב מחדש של הבית. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והבטיחו לעצמכם את עזרתם המיומנת של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here