סגירת מרפסות לבית פרטי

0
1056
סגירת מרפסות לבית פרטי

יש לכם את הבית, ואת המרפסת, ואת המיקום המושלם לקפה של בוקר אבל תמיד רציתם לשבת בלי להזיע במרפסת שלכם. בעלי נכסים רבים מעוניינים במהלך שיפוצי דירות לבצע עבודות לסגירת מרפסות לבית פרטי. סגירת מרפסת מאפשרת לכם לשמור על הנוף המוכר, ובמקביל לצמצם רעשים מבחוץ, לווסת את הטמפרטורה ולהגדיל את שטח הנכס שלכם. ניתן להתאים את סוג הסגירה לדרישות הלקוח ולבצע את העבודות לסגירת המרפסת במהירות וללא הפרעה לסדר החיים בבית.

מה המטרה בביצוע עבודת סגירת מרפסות לבית פרטי?

סגירת שטח המרפסת בבית פרטי מאפשר לבעלי הבית להקים חדר נוסף בשטח שנתחם, לשנות את מבנה החלל הפנימי או להוסיף לו אלמנט עיצובי. בין אם אתם רוצים להקים סלון נוסף, פנית ישיבה או חדר מגורים, מדובר בתוספת נאה לשטח הבית אשר ניתן לעשות בה שימוש לאורך כל השנה. כמו כן, בעלי נכסים מעוניינים לסגור מרפסות בתנאי מזג אוויר מסוימים כדי להשתמש במרפסת גם אם יורד גשם או שהשמש לא מאפשרת לשבת בחוץ.

סגירת מרפסות לבית פרטי – שיטות עבודה מתאימות לכל צורך

קיימות כיום מספר שיטות עבודה מקובלות בנוגע לתחימת שטח המרפסת. התאמה סוג החומר, ואופן תחימת המרפסת תלויה ברצון הלקוח ובשימוש העתידי בשטח. תחימה בשילוב קירוי מתבצעת על פי רוב על ידי פנל מבודד מאיסכורית, או על ידי קיר גבס מבודד, ומאפשרת לווסת את הטמפרטורה בחדר. זו נחשב שיטת בניה קלה, אשר חוסכת הן בעלויות בניה והן בעלויות שימוש במיזוג אוויר. כמו כן ניתן להוסיף קירוי עילי למבנה בצורת סככה או תקרה מבודדת.

בבתים פרטים רבים, הלקוחות בוחרים לסגור את המרפסת בעזרת חלונות זכוכית. חלונות אלו אמנם אינם מבודדים, אך היתרון שלהם הוא הנוף. חלון הזכוכית משמר את הנוף ומהווה תפאורה טבעית יוצאת מן הכלל לכל חלל מגורים. שפע של אור, ונוף מבחוץ יכול לשדרג כל סלון ולהפוך את החלל המשותף לצבעוני ונעים למחיה.

מי אחראי על ביצוע עבודות סגירת מרפסות לבית פרטי?

בעת שיפוץ קבלן הבניה יכול לקחת על עצמו את עבודות סגירת המרפסת, כמובן בתנאי שהוא מנוסה ומכיר את תחום העבודה. יחד עם זאת ניתן לשכור את שירותיו של קבלן ייעודי לסגירת מרפסות, ולתכנן ביחד איתו את העבודה לפרטי פרטים. חיוני לוודא כי איש המקצוע מיומן בעבודות מסוג זה, בעל כל ההכשרות הנדרשות ובעל ניסיון עבר בפרויקטים דומים לדרישותיכם. חברת גבני ניהול פרוייקטים תשמח לעמוד לשירותכם בכל ולהעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המובילים בתחומם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here