ליהנות מיתרונות החומר עם חברה מקצועית

0
710
Grinding concrete with a special grinder, concrete processing

רצפה נושאת עליה הרבה מאוד עומס. גם אם זו הרצפה בבית, חשבו על כך שכל רהיט הוא משקל שהרצפה נושאת אפילו כשהוא במצב סטטי, ואם אנחנו מזיזים רהיטים מידת השחיקה עולה. אם מדובר על ריצוף או משטח באזורים מסחריים הומי אנשים, מפעלים בהם עובדים עם מכונות כבדות או חומרים חזקים, השחיקה היא רבה. לכן, חומר איטום המגן על הרצפה הוא הכרחי ממש במיוחד במקומות כאלה. מאז שפותח ציפוי אפוקסי לרצפה השמירה על משטחים וריצופים הוא קל הרבה יותר ומביא לשמירה לאורך שנים. חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש מתמחה בכל הקשור לתחזוקה ואיטום ריצוף וחיפוי, כולל יישום ציפוי אפוקסי לרצפה.

ציפוי אפוקסי לרצפה- כל היתרונות בחומר אחד

ציפוי אפוקסי לרצפה הוא חומר חזק מאוד. מדבר על סוג של פולימר המתקשה כאשר הוא בא במגע עם חומר מקשה או זרז וכך נוצרת שכבה אטומה. ציפוי אפוקסי לרצפה כולל בתוכו גם צבע, מדללים, וחומרי הגמשה כך שהוא נוח מאוד לשימוש. ציפוי אפוקסי לרצפה עמיד בפני מגוון עומסים  המביאים את רוב החומרים לשחיקה עם הזמן: משקל, במיוחד כשזהו משקל כבד הנמצא בתנועה כמו רכבים או חפצים המוזזים ממקום למקום, חום, שמש ישירה, רטיבות, כימיקלים וחומרים חזקים. לכן ציפוי אפוקסי לרצפה מיושם במקומות רבים: קניונים ומרכזי מסחר, מפעלים בתעשיה כבדה וגם קלה (כמו מזון ותרופות)- בשטחים פנימיים וגם חיצוניים, מוסדות ומבני ציבור, חללים משותפים בבנייני מגורים (חדר מדרגות וחניונים למשל) וגם בתים פרטיים. החומר עמיד למשך זמן, נוח ליישום בגלל תכונת ההתפלסות שלו- התפרשות על פני השטח עד קבלת שכבה אחידה, וגם מגיע במגוון צבעים ובגימור מט, מבריק או חצי מבריק.

 

כדי שתוכלו ליהנות מיתרונותיו של חומר מבריק (מכל הבחינות…) כמו ציפוי אפוקסי לרצפה, כדאי שאת העבודה מתבצע חברה מקצועית. חברה מנוסה ואמינה תשתמש בחומרים המתאימים ותבצע את העבודה בצורה יסודית שתחזיק למשך שנים. מעבר לכך, אם זו רצפה שחוקה מאוד עם סדקים ושברים יתכן שלפני יישום ציפוי אפוקסי לרצפה כדאי לבצע עבודת טיפול נוספת כמו ליטוש הרצפה או פוליש. רוצים את הטיפול הטוב ביותר לרצפה שלכם? חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש עומדים לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here