הסוף לסמרטוטים הלחים: פרקט עמיד במים

0
978
פרקט עמיד במים
קרדיט: Pixabay.com

כשאנשים מבקשים למצוא את הפרקט הטוב ביותר עבורם, לרוב עולה השאלה שמבחינתם היא החשובה ביותר: האם הפרקט עמיד במים? ובכן, התשובה היא שלא כל הפרקטים עמידים במים, יש כאלה שתצטרכו לנקות רק עם סמרטוט לח, כאלה שעדיף שלא להרטיב בכלל – וגם כאלה שעמידים באופן מושלם בפני חדירת נוזלים. אם אתם מחפשים פרקט עמיד במים ועדיין מתלבטים, כדאי לכם לשקול לרכוש פרקט פולימרי, שבזכות שכבת הפלסטיק שנמצאת מעליו, מוגן לחלוטין מפני חדירת נוזלים.

מעבר ליתרון הכל כך משמעותי, לפרקט פולימרי יש יתרונות רבים, אותם נמנה במאמר הבא. עם זאת, גם אם החלטתם לרכוש את הפרקט ולהתקין אותו בביתכם, יש חשיבות גדולה מאוד לחברה שממנה תרכשו את הפרקט וכמובן, גם למתקין. בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות למשל, תוכלו למצוא אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון רב בבחירה והתקנת פרקטים – ובכך תוכלו לדעת שלפחות במקרה הזה, ידאגו לכם שתוכלו ליהנות מהפרקט למשך שנים ארוכות.

פרקט עמיד במים

כפי שהזכרנו כבר בתחילת המאמר, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פרקט פולימרי, אלמנט שלרוב מכריע את הכף לטובתו כאשר ישנם אנשים שמתלבטים איזה סוג פרקט לבחור, הוא העמידות בפני מים. בזכות שכבת פלסטיק המגנה עליו, ניתן לשטוף אותו גם עם סמרטוט רטוב לחלוטין והפרקט כלל לא ייפגע. מדובר במוצר אשר עשוי מחומר PVC איכותי מאוד, המאפשר להעניק לביתכם מראה חדשני, רענן ועדכני, בשלל הדפסים, צורות, או הדמיות. אין כלל ספק שמדובר באחד המוצרים היותר נחשקים בעולם העיצוב בשנים האחרונות.

עיצוב מושלם – דמוי בטון, עץ, קרמיקה

מלבד שלל יתרונותיו של פרקט פולימרי spc אשר עשוי מחומר PVC איכותי מאוד, ניתן גם להזמין אותו במגוון הדמיות, כאשר הנפוצה מביניהן היא כמובן הדמיית עץ – כמו פרקט אמיתי. בזכות האפשרות להדפיס למעשה את הצורה שתרצו, אפשר גם לשים פרקט פולימרי למראה של רצפות, בטון ואבן. הפרקט יוקרתי ונחשב למוצר שבשנים האחרונות תפס תאוצה בקרב מעצבי הפנים ומומלץ מאוד לכל צרכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here