איך בוחרים נכון כיור לחדר רחצה?

0
127
קרדיט - Canva

הכיור בחדר הרחצה מהווה גם פריט שימושי וגם פריט עיצובי. בחירה נכונה של כיור חדר רחצה היא כזו שמבטיחה לכם גם שימוש נוח לאורך זמן וגם חדר אמבטיה מעוצב. התקופה בה פגשנו בכל חדרי הרחצה את אותם כיורים לבנים פשוטים חלפה מהעולם. כיום הכיור מאיר את חדר האמבטיה כמו תכשיט. בבואכם לעצב את חדר הרחצה שלכם תגלו מבחר גדול של סגנונות, חומרי גלם, מידות, צבעים, טקסטורות. הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם לבחור נכון כיור קרמיקה פרקטי, שימושי ומלא סגנון.

סוגים של כיורים לחדר רחצה

לפני שנתחיל לבחון סגנונות עיצוב של כיורים עלינו להחליט תחילה איזה סוג של כיור נרצה להתקין בחדר הרחצה. כיור על רגל מחברים ישירות אל הקיר כאשר אל הכיור מחוברת רגל שעשויה מאותו חומר. היתרון של כיור על רגל הוא הסוואה מוצלחת של הצנרת. כיור קרמיקה בהתקנה עליונה מניחים על משטח בעוד הכיור בולט מעל המשטח. דגמים של כיור בהתקנה עליונה אפשר להניח על ארון אמבטיה. כיום דגמים של כיור בהתקנה עליונה הם הפופולריים ביותר. לא מעוניינים בכיור בולט? תבחרו כיור מותקן בגובה המשטח ותיהנו מכיור נוח לגריפת מים. סוג נוסף של כיור חדר רחצה הוא כיור אינטגרלי שמהווה חלק בלתי נפרד מהמשטח (אין נקודות חיבור). כיור אינטגרלי נחשב קל מאוד לניקוי.

איך בוחרים את גודל הכיור?

כיור קרמיקה מעוצב הופך ברגע את חדר הרחצה שלכם למעוצב ומושקע. בחירה בכיור קרמיקה צבעוני מבטיחה לכם חדר רחצה שתיהנו לפתוח בו את היום. הגודל של הכיור חיוני לשימוש נוח. עלינו לוודא התאמה בין הכיור לבין הברז במטרה למנוע התזה של מים לכל עבר. כיור של חדר שירותים יהיה לרוב קטן יותר בהשוואה אל כיור של חדר רחצה. אחד הטרנדים המובילים בעיצוב חדרי רחצה הוא התקנה של שני כיורים זהים זה לצד זה. על גודל הכיור להתאים לצרכים של המשתמשים, למספר המשתמשים הקבועים, לגודל החלל.

דגשים חשובים לבחירת כיור

השגרה של כולנו עמוסה ובהתאם נקפיד לתכנן בית נוח, מרווח, מואר, קל לניקוי. כל בני הבית משתמשים בכיור מספר פעמים ביום, חשוב לוודא בחירה בכיור עמיד שאינו נשרט בקלות ואינו סופח כתמים. כיור כפול יוצר גם מראה אחיד ומעוצב וגם תחושה של סדר וניקיון. כך למשל, במקרה של כיור בחדר הרחצה של ההורים, דגם של כיור כפול יאפשר לכל אחד לסדר לעצמו ליד הכיור את תכשירי ההיגיינה שלו. עם כיור כפול שני אנשים יכולים להשתמש בחדר הרחצה בו זמנית. לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? הצוות המיומן של חברת תואם ילווה אתכם מתחילת הדרך ועד השלמת מלאכת העיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here